Dagens topptur

God kveld! 

Nå har vi endelig kommet oss hjem igjen, og vi har spist en skikkelig digg middag. Tidligere i dag bestemte vi oss for at vi skulle gå helt til Vealøs – Det er et stor “antenne tårn”som er på toppen av et fjell. Vi brukte litt lang tid på å finne ut av hvilken vei vi skulle gå opp, men endte opp med å gå den som er den bratteste. Etter noen hundre meter fra parkeringsplassen gikk det rett opp. Jeg trodde F tullet da han sa at det var så bratt hele veien, men det gjorde han ikke. Vi ble skikkelig slitne og varme, så vi tok dette som et ledd i treningen! Jeg er sikker på at jeg kommer til å kjenne det i rumpen og beina i morgen. Vi brukte 10 000 skritt opp og ned. Jeg tok nemlig på meg apple watchen min, så den fortalte skritt og kilometer. SAMSUNG CSCVi hadde en liten pause på vei opp, for guuuuud så sliten man blir. Det er steiner overalt, så underlaget er ikke spesielt godt. I tillegg så går det som sagt rett opp. Det er så bratt, og man må virkelig bruke kroppen. Så det var ikke bare bare! SAMSUNG CSCDa vi endelig kom på toppen var det iskaldt, så vi orket ikke engang å sette oss ned. Det blåste veldig masse og det er mye kaldere på den toppen enn nede i sentrum. Vi var tross av alt 500 meter over havet. Men bare se på den utsikten!! Vi kan se dette tårnet fra stuen vår, så det er litt gøy å tenke på at vi har vært på toppen der i dag. SAMSUNG CSCVi styrtet en kaffekopp hver før vi satt kursen nedover igjen. Det fristet så lite å skulle gå hele veien ned igjen når man er kald og sliten, haha… Men etter litt kaffe og sjokolade så gikk det fort nedover. SAMSUNG CSCVi er begge helt ferdige nå, så vi slapper av på sofaen. Jeg skal snart ta et langt, varmt bad – det skal bli så godt! Jeg håper dere har hatt en fin søndag alle sammen! Den gratis soltimen var jeg fast bestemt på at jeg skulle benytte meg av, men kroppen sier “Nei, bli hjemme” så jeg får vel bare høre på den.. Vi blogges senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg