Søndag

God søndag alle dere fine!

Som jeg skrev tidligere, så har det vært veldig mye frem og tilbake til Sandefjord denne helgen. I går gikk hele dagen til familiebesøk og selskap for søsteren min og meg. Det var veldig hyggelig, og veldig koselig å se så mange i familien igjen. F var også med, så nå har han møtt så godt som alle i familien! Koselig♥ Vi reiser jo begge ut på sjøen til tirsdag, så jeg syntes det er veldig viktig å få møtt en god del av familien før vi skal være borte i to uker igjen. Denne perioden blir det julebord, så da blir det dekking av bord og finstasen på, haha.. Anywaysssss, så helgen har gått til familie rett og slett! Utenom denne søndagen da – i dag er det bare Frode og meg♥ Planen i dag er å gå en lang tur, så kanskje jeg tar med kameraet slik at jeg kan knipse noen skikkelig høst bilder. Før vi vet ordet av det så kommer vel snøen. Det er litt kjipt med å jobbe borte i 14 dager, plutselig har det kommet snø mens vi er ute – så har man ikke skiftet dekk osv..Et evig slit, haha! Vi (F) skal være smarte og skifte dekk i dag eller i morgen. SAMSUNG CSCPå fredagen fikset jeg vippene mine også! Disse bildene er tatt før det, så de syntes ikke her. Jeg kan vise dere etterpå! Denne gangen prøvde jeg ut Volum vipper igjen siden det er så lenge siden jeg har hatt det. Jeg liker klassisk 15mm best, men plutselig fikk jeg lyst på mer fylde. Jeg har hatt volum to ganger tidligere, den ene gangen datt de av med en gang, så den andre gangen fikk jeg skikkelig svarte gardiner. Nå er de så fyldige og fine, syntes jeg! Jeg viser dere etterpå som sagt, litt vanskelig å forklare♥​SAMSUNG CSCToppen min finner dere HER. Snille mannen min kom hjem med roser her om dagen ♥ 

Så planen i dag er å gå en tur, så skal vi ta sol litt senere siden det er soldager!! Jippi♥ Vi blogges litt senere i dag! Kjenner at jeg er i bloggmodus igjen, så det skal jeg utnytte, heh! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag! Much love. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg