New obsession

Hei alle sammen!
Dagene går så alt for fort..Nå er det straks helg igjen, og den siste helgen før vi skal på jobb! 🙁 I tillegg så føles dagene så korte siden det blir mørkt med en gang. Jeg vet ikke med dere, men så fort det blir mørkt blir jeg med en gang innstilt på at det er kveld, så kosebuksen og tv´n blir prioritert. Dermed føles det ut som at jeg ikke får gjort noen ting! I går var jeg hjemme hele dagen utenom en lynkjapp tur på butikken. Vi bestemte oss nemlig for å bake kanelsnurrer, som ble såååå gode! Så det tar jo litt tid, i tillegg til rydding og vasking. Jeg har endelig fått orden i klesskapet, så jeg har i hvert fall fått gjort noe. Uansett: Mellom slagene har jeg ihjel stirret på noen Youtube videoer av Laura Lee – Dere har kanskje hørt om hun? Det hadde i hvert fall ikke jeg, så jeg kom over hun da jeg søkte på sminkevideoer her om dagen. Hun legger ut videoer av sminke, at hun tester ut nye produkter og masse mer. Det er gøy å se på videoene hennes siden hun er så morsom, flink og dyktig! Så jeg har blitt skikkelig frelst, og jeg kan bruke en hel dag til å kun å se på disse videoene. 

 
 

Dette er noen av favorittene så langt! Jeg prøvde faktisk å sminke meg litt annerledes i går, men jeg ble seende ut som en drag queen, så jeg skal studere videoene hennes litt bedre. Haha! Jeg har forresten bestilt litt (mye) ny sminke, jeg håper jeg mottar det før jeg skal på jobb! Jeg gleder meg til å vise dere det. Videre i dag skal F og jeg en tur ut, handle litt, så skal jeg bake igjen… På lørdag skal vi til sfj i selskap igjen, så jeg skal bake rullekake og vannbakkels, nam! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin torsdag! Blogges senere <3 

 
2 kommentarer
    1. Hvis du liker å se på sminke videoer så er det en youtuber som heter jaclyn hill og hun har en del erfaring når det kommer til sminke og sånt. Ha en fin torsdag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg