New nails

God morgen dere fine! 

Gårsdagen gikk til shopping, lunsj og swapping av telefon. Så nå er jeg eier av Iphone 8, jippi! Det er så deilig med ny telefon. Jeg hadde Iphone 7, men den begynte å bli litt treg. Så spiste mamma og søsteren min lunsj på La Scala i Sandefjord, det var så koselig! Litt senere på kvelden gikk vi en tur i regnværet med hundene, så kjørte jeg hjem igjen til Skien. Vi skal ha selskap her i dag, så jeg har bakt gulrotkake og skal snart begynne på nugatti cupcakes! Jeg er skikkelig spent på om de blir gode, vi får se. Men uansett: På fredagen fikset jeg neglene mine hos en dame her i Skien, og herregud så flink hun var! Jeg pleier å legge egne negler, men siden jeg er helt tom for gel, så bestemte jeg meg for å la noen andre gjøre det. Jeg har aldri fikset noe som helst her i Skien egentlig, av negler, vipper eller hår – men jeg kommer over en dame på facebook som gjorde det rett i nærheten av her vi bor. Det tok veldig lang tid, men resultatet var absolutt verdt hver eneste minutt. SAMSUNG CSCDe er så enormt mye finere i virkeligheten, for de glitrer skikkelig! Det syntes ikke så godt på bildene, men de er såååååå fine. Jeg liker egentlig ikke hvite negler siden jeg er så bleik nå om høsten og vinteren, men jeg var så klok og tok litt selvbruning, heh! Så problemet er løst. SAMSUNG CSCSå nå skal jeg fortsette med bakingen, kanskje jeg dokumenterer cupcakesene! Om de blir fine, hehe. Jeg håper dere får en kjempe fin søndag! Jeg gleder meg allerede til kvelden og sofakos. Klesskapet mitt trenger hjelp også stakkars.. Åhh, alt som skal gjøres. Vi blogges senere! ♥

4 kommentarer

Siste innlegg