Velfortjent helg

 God kveld fra Sandefjord!

Jeg nevnte for dere i går at jeg skulle en tur til Sfj etter en negl-time jeg hadde 09:00 – det tok søren meg 2,5 timer! Så etter det spiste jeg en sen frokost, så slappet F og jeg av på sofaen og det resulterte i at jeg sovnet… Så jeg klarte ikke å komme meg til Sfj før nærmere 5-6 tiden, pyttpytt. Nå er jeg her! Ferdig trent til og med. Siden jeg har medlemskap på Stamina her, så tok jeg meg en tur innom bare for å ikke være et støttemedlem, haha! Så jeg tar en velfortjent helg nå som jeg endelig kom meg over dørstokkmila. Det v ar kjkempe deilig å bare får svette ut litt og løpt fra seg litt. Denne perioden ombord på jobb spiste jeg seriøst godteri hver eneste dag. Jeg spiste en hel stratos plate alene på to dager, det sier litt. Uffamei. Uansett, akkurat nå er jeg hos søsteren min og venter på at hun skal komme hjem fra jobb – jeg skal lage skikkelig digg biff middag til oss, så jeg håper hun kommer snart! I morgen skal vi og mamma spise lunsj i byen, så skal søss og jeg besøke farmor og farfar. Det har blitt en rutine når jeg er hjemme fra jobb. Viktig å besøke familien vett! Dere kan se litt av neglene her, men jeg viser bedre bilde i morgen! De glitrer så sinnsykt i virkeligheten, jeg er skikkelig forelsket… Jeg ønsker dere alle en kjempe fin fredagskveld, så blogges vi i morgen ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg