Ame pure cleansing gel

                                                                                                                                       (Noen av produktene er sponset) 

Hola!

Denne frøkna hadde faktisk spansk på skolen og det eneste jeg kan er “hola” – så og si i hvert fall. Uansett! Noe av det beste ved å komme hjem etter fjorten dager på sjøen er å åpne alle pakkene som har kommet i posten. Men siden jeg har shoppestopp (jeg liker å tro det i hvert fall), så ventet det kun en pakke på meg denne gangen.  Denne pakken var fra Ame Pure som jeg har fått sponset. Det var fem sanitizer sprayer og den nye rense geleen deres. Omg som jeg gleder meg til å teste denne ut! Jeg kjøpte nylig en ny behandling, og jeg vurderte faktisk om jeg skulle koste på meg denne rensen i tillegg, men jeg bestemte meg for å vente litt. Derfor passet det jo helt perfekt at jeg fikk denne tilsendt av dem! SAMSUNG CSCDenne rense geleen skal fjerne kviser, store porer, hudormer og overflødig glans. Jeg har vært veldig heldig og har ikke særlig mye kviser, men jeg – som sikker mange andre – har hudormer rundt nesen, og jeg sliter skikkelig men glansfull hud. Jeg kan sminke meg slik som jeg alltid pleier, så etter kun noen timer på jobb ser jeg svett ut i hele ansiktet. Dette har vært litt opp og ned, men i det siste har jeg merket det godt igjen.. Det er så kjipt! Mascaraen min smitter av på huden siden jeg er så “fuktig” liksom, så jeg håper denne geleen sammen med behandlingen jeg bruker vil funke! SAMSUNG CSCI tillegg til den sinnsykt fine rense geleen fikk jeg 5stk sanitizer sprayer. Disse bruker man i ansiktet og på rolleren man ruller i ansiktet. Den inneholder aloe vera og vitamin E. Jeg synte det er så digg å spraye denne i ansiktet, den dufter så godt og friskt. Kan kjøpes HER til 249, førpris 499, så det tilbudet burde man benytte seg av. SAMSUNG CSCSe så fin da!? Jeg faller jo pladask for produkter som virkelig ser fine ut, og det gjør jo denne. Jeg har virkelig tro på at denne funker så jeg gleder meg skikkelig til å prøve den ut i kveld. Annenhver kveld ruller jeg hele ansiktet og påfører platinium collagen geleen, så jeg tenkte å bruke denne rensen den dagen jeg ikke ruller. Herregud som jeg elsker slike hudprodukter! Jeg kan aldri få nok av renser og dill dall til huden. Jeg har mye mer sansen for slike produkter enn sminke, haha! SAMSUNG CSCSom sagt så er jeg godt igang med en behandling, så jeg vil snart oppdatere dere om hva jeg syntes. Men som jeg har skrevet mange ganger tidligere, så elsker jeg slike produkter og behandlinger. I hvert fall de som gir resultater, og det gjør Ame Pure sine. Jeg har tidligere brukt dem og jeg var fornøyd da, fornøyd nå og jeg gleder meg til å rulle igjen i kveld, hehe! Geleen kan kjøpes HER, Behandlingen jeg bruker atm kan kjøpes HER. 

Nå skal F og jeg ut en tur, så vi blogges senere ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg