En fantastisk følelse

Hei alle tålmodige lesere!

Det er så hyggelig å se at såpass mange er innom bloggen min hver eneste dag, selvom jeg ikke gir en eneste lyd fra meg.. Men som dere vet så jobber jeg på båt, så det er veldig ofte internett problemer og jeg jobber mye rett og slett. Denne perioden jobbet jeg litt i cafe og litt i restauranten, så jeg hadde to forskjellige vakter. Den første uken var jeg ferdig tidlig, den andre sent – så det endte med at jeg ble litt sliten og ikke orket å dra opp macen for å skrive..Dessverre! I tillegg så har det vært litt sjø nesten hver dag. Det har ikke vært mer enn mellom 2-3,5 meter høye bølger, men selv det gir bevegelse i skipet og da blir det fort slitsomt, haha! Dere kan tenkte dere å gå opp og ned i bølger i 14 dager mens man bærer tallerkner og yter service? Pyttpytt, det gikk i hvert fall fint! Uansett: Nå er vi endelig hjemme! Herregud for en fantastisk følelse det er å endelig ha fri igjen. Vi var en kjapp tur hjemom på mandagen for å sette på varmen i huset og ta i land litt vi har handlet inn, men man klarer liksom ikke å slappe av når man vet at man skal på jobb igjen, men nå, i dag slapper vi så av. Det er så deilig <3 Selvom jeg var intens sliten, så gadd jeg å lage en skikkelig god biff-middag til F og jeg, så sovnet vi like fort på sofaen. Jeg hater å sovne på sofaen, men akkurat den første dagen hjemme gjør det meg ingenting. Denne friperioden har vi ingen spesielle planer. Det blir et selskap på søndag denne uken, jeg skal på øvelse i Kristiansand mandag, fredag neste uke skal jeg hjelpe til på en innflyttingsfest, lørdag skal vi på Halloween fest og enda et selskap tidligere den dagen- Det blir bare kos med andre ord 🙂 Jeg gleder meg så til å se familien min igjen, og natur og dyr! Herregud så koselig det var å både kose med hund og katt i går, det får jeg liksom ikke gjort på to uker…Foruten en blindehund som var ombord her om dagen, haha! En kollega og jeg gikk skipet rundt for å finne den hunden.. Så gleder jeg meg masse til å blogge kjempe bra denne perioden! Jeg håper dere alle har det kjempe fint, og skriv gjerne forslag til innlegg om noen har noen ønsker. I dag skal vi få litt orden her igjen..heh! Vi blogges om ikke så lenge ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg