Bubble mask

God kveld dere!

Jeg har byttet vakt, så jeg har jobbet litt annerledes de siste dagene. I tillegg så er jeg i en annen avdeling, så jeg har vært litt sliten og brukt tiden på å sove og vende meg til det. Nå er jeg i tipptopp form igjen, så derfor tar jeg meg tid til å stikke innom og si hei. Denne perioden har faktisk gått veldig fort, og det er veldig greit å være her denne gangen! Det er alltid det, men det er jo noen perioder som er tøffere enn andre… Men denne gangen er alt topp. Det er torsdag i morgen, snart fredag, snart helg, så snart hjem! Wiii! Denne perioden har jeg vært så flink til å bruke penger, MEN det er nesten bare julegaver!! Det er så deilig å nesten være ferdig med julegaver allerede i oktober! Det er jo så sinnsykt mye fint på båtene da, så dere som vil være tidlig ute, så anbefaler jeg en tur med Color Line! Her er juleshoppingen en lek. 

Anyways: Ansiktsmaske! Jeg elsker det, og jeg bruker det i hvert fall en gang i uken. Så da jeg kom over denne merkelige masken her om dagen måtte jeg bare ta den med. Vi alle har vel sett den videoen som gikk viralt på Facebook om en jente som bruke en slik “Bobble maske”? Hun som endte opp som en sky, haha. Så det ville jeg teste ut også! SAMSUNG CSCFørste inntrykket var helt forferdelig fordi masken luktet så sykt vondt?! Det var nesten slik at jeg måtte ta den av og gi opp, men så fort den kom på og begynte å boble så ble det bedre. Den bobler ikke like mye som jeg trodde, men den bobler/skummer i hvert fall. Jeg er veldig fan av slike masker man ikke må smøre på, så det er et pluss med denne! Den må skyldes av da, så det er et minus.. Men alt i alt, så likte jeg den og kommer til å bruke de opp. Om jeg kjøper den igjen er jeg litt usikker på. 

Nå må jeg ned å jobbe en times tid til før sengen venter! Det er litt kjipt med denne vakten – jeg starter 07.30, men er ikke ferdig før 21:30 -22:00. Men så har jeg flere timer fri på dagen da, men da blir det liksom stress med å forte seg i seng liksom.. Men det går fint! Vi blogges senere alle fine! God natt, klem <3 <3 

5 kommentarer

Siste innlegg