Lørdags update

Hei alle fine! 

Nå er det lenge siden sist, men jeg har så klart en unnskyldning på lur! Jeg har vært så sliten de siste dagene, så jeg har sovnet på brystet til F hver eneste kveld før klokken 22:00. Jeg klarte ikke engang å følge med på Åsted Norge her om dagen..Det har jo ikke vært så mye å gjøre disse dagene, men jeg har bare vært utslitt i hele kroppen.. Det er litt bedre nå, og i tillegg så er jeg ferdig for dagen nå, så jeg har hele kvelden til å slappe av på. Det er så fantastisk! Lørdagen er best her ombord <3 Biff til middag, Sjokoladefondant til dessert og jeg er ferdig tidlig slik at jeg kan se på “Skal vi danse”. Ellers går det veldig fint her, og nå er det jo ikke såååå lenge til vi skal hjem, heh. Noen har lurt litt på hvordan jeg jobber osv, jeg jobber 14 dager av gangen, tirsdag til tirsdag. Man jobber enten natt eller dag, nå jobber jeg dag. Arbeidstiden er mellom 9-12,5 timer og man jobber altså hver eneste dag i 14 dager, så har man fri. Det er en veldig fin ordning syntes jeg! Man får mat og det man trenger, så man kan være her kostnadsfritt. Man kan trene, sole seg i solarium, være på et felles rom med tv, ps osv, ellers så har man jo også tv og kjøleskap på lugaren. Og eget bad for de som har spurt! 🙂 Lugarene har en helt grei størrelse, man trenger ikke noe mer – ikke når man er 1.58cm høy i hvert fall 🙂 SAMSUNG CSC

Så sånn er det! Jeg ville bare skrive litt, si hei, og ønske dere en kjempe fin lørdag videre! Planen nå er å trene litt, så skal F og jeg i butikken og handle litt før han skal trene mens jeg slapper av, hihi <3 Uansett, ha en kjempe fin lørdag videre! Vi blogges 

4 kommentarer

Siste innlegg