Tilbake på sjøen

 

Hei alle sammen!

Akkurat nå har jeg gjort om lugaren min til et treningsrom. Det høres jo veldig merkelig ut, men jeg har faktisk tatt med meg en matte, vekter, strikker og det jeg trenger for å kunne trene litt på lugaren. Vi har et treningsrom her ombord, men jeg liker egentlig å trene i fred. Det treningsrommet er veldig lite, så man er ikke alene der for å si det sånn. Å jeg klarer å pushe meg lengre alene enn med andre rundt meg, så derfor ble det slik! Jeg har virkelig lyst til å få opp kroppen litt igjen, så jeg skal trene og spise sunnere enn hva jeg har gjort før. Jeg lagde til og med kylling og ris for de neste fem dagene, så jeg har med egen mat, proteindrikk og trenings ting altså. Haha, det høres helt nørd ut, og det er bare en periode, så la meg utnytte det nå mens jeg kan. Jeg er med andre ord ombord på båten, og jobb igjen. Jeg kom ombord i går, og blir her de neste fjorten dagene. SAMSUNG CSCI går og i dag har det vært en del sjø, så jeg er litt sliten etter det..Det tar på altså! Kroppen blir jo helt blandet og trykt, hehe.. Men det begynne rå roe seg litt nå, så derfor tenkte jeg å presse inn en liten treningsøkt. SAMSUNG CSCJeg skal så klart gjøre mitt beste for å oppdatere dere så ofte jeg kan, men noen dager orker jeg bare ikke siden jeg er så sliten. I går var jeg så sliten at jeg sovnet på brystet til Frode klokken 21:30. Ikke så rart når det er første dagen og mye å tilpasse seg til igjen, så det blir bedre og bedre! Jeg håper dere alle har det fint i hvert fall, så blogges vi senere! <3 

4 kommentarer
    1. Jeg er litt nysjerrig på hvordan det er å jobbe på Color Line. Vil du fortelle litt om det?
      Kan du sove med kjæresten din, eller må du være på egen lugar?
      Er det felles dusj/bad?
      Har du eget kjøleskap i lugaren din?
      Hva slags goder har du ombord?
      Hva jobber du med ombord?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg