Ame pure

God morgen alle sammen! 

I går kom mine nye produkter fra Ame Pure. Jeg bestilte dem her om dagen, så leveringen var veldig rask. På min forrige blogg fortalte jeg dere mye om disse produktene, jeg ble til og med sponset med behandlingen! Denne behandlingen er ikke sponset, så jeg har brukt mine egne penger på disse produktene, siden jeg faktisk liker de så godt. Jeg elsker følelsen av slike behandlinger, så denne passer meg midt i blinken. Tidligere har jeg slitet med uren hud, men ikke skikkelig problemhud liksom – men store porer og nupper. Da jeg brukte disse produktene i fjord opplevde jeg stor forskjell, så jeg vil prøve igjen! I tillegg så har jeg behandlet flere føflekker som etterlater seg litt arr og fargeforskjeller, jeg håper behandlingen vil minske det. SAMSUNG CSCDe fleste var vel at jeg også har operert nesen – Jeg har fått to små arr av det også, ikke spør hvorfor, for jeg vet ikke! Men Ame Pure skal hjelpe med å redusere arr, og ure hud. + Store porer! SAMSUNG CSCJeg har også prøvd behandlingen mot celluliter og strekkmerker, men jeg stoppet på den da jeg glemte produktene da jeg dro på sjøen osv..Men jeg har dem enda, så kanskje jeg skal sette igang igjen. SAMSUNG CSCSe så fin! Til og med rosa, det passer jo meg midt i blinken! Denne rullen er til ansiktet og den har 0.50mm lange nåler. Behandlingen er ikke smertefull, men man merker jo at man ruller nåler over ansiktet. Men jeg liker det veldig godt – det gir liksom litt luksus følelse syntes jeg! Og det liker vi jo 😉 <3 SAMSUNG CSCJeg starter på behandlingen i kveld, og jeg kommer så klart til å dele med dere huden min før og etter – og om behandlingen har noe virkning. Noe jeg vet den har etter tidligere behandling 🙂 SAMSUNG CSCJeg er forresten i Sandefjord nå, for å besøke søsteren min, mamma og Farmor og farfaren min. Det er så koselig å få litt tid med familien før jeg skal ut på jobb igjen til Tirsdag.. Søss og jeg skal snart ut å shoppe litt, men først har jeg vippe time! Åh, som jeg gleder meg til å bli vippefin igjen. Jeg ønsker alle finfin dag, så blogges vi senere ♥

4 kommentarer
    1. Heei! Tips bruk Biooil for arr! Helt magisk! Hvor på nesen har du fått arr og må man regne med det av rhinoplasty? Hilsen ei som sparer opp til nosejob også 🙂

    2. Ina: jeg bruker Bio oil på rumpen, haha!! 😀 jeg har et arr under nesen, men det er vanlig da de kutter der og ‘vrenger’ opp huden for å så endre på den. Høres brutalt ut, men det gjør ikke vondt og det er absolutt verdt det! 🙂 jeg fikk i tillegg sting på begge sider av nese veggen, men det gjør ikke alle… nesen min var veldig stor og komplisert

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg