Cryopen behandling

Hei alle sammen.

Denne dagen har gått så sinnsykt fort, og jeg fatter ikke at det snart er mørkt ute allerede. Det vil si – jeg fikk ikke tatt så mange bloggbilder i dag heller. Jeg våknet ganske sent, det vil si i 11 tiden – det er alt for sent! Så begynte jeg med en gang å rydde rommet, vaske gulvet, vaske badet, vaske klær og alt annet som jeg kom over. Så jeg har kun holdt på med det frem til nå, vaske og rydde. *Sukk* Men så fort jeg har postet dette innlegget, så skal jeg dra på kjøpesenteret for å kjøpe ny dyne, ny bukse og noen andre småting som jeg trenger. Men før det så tenkte jeg å dele med dere denne behandlingen som jeg gjennomførte for tre uker siden i dag. Tidligere har jeg skrevet om samme behandling, bare med en føflekk jeg hadde midt i pannen som jeg fjernet tidligere i år. Denne gangen ville jeg fjerne noen jeg hadde på kjeven min, som virkelig har plaget meg lenge nok. Behandlingen går ut på at flekkene blir fryst vekk, så det gjør nesten ikke vondt. Eller – det gjør ikke vondt, men man kjenner det så klart.  FØR bildet er en dag etter behandlingen, så derfor er det blemmer og ikke vanlige føflekker – Så beklager for sinnsykt ekkelt bilde, usj! Men jeg har faktisk fått spørsmål om denne behandlingen, så derfor vil jeg være ærlige og åpne mot dere. Jeg betalte 1000kr for å fjerne fire stk, det er ikke så ille? Dere kan jo se den store forskjellen allerede! Det er bare tre uker siden, så den blir enda litt bedre, men jeg tror jeg trenger en behandling til på den store. (Jeg syntes dette er skikkelig ubehagelig å dele, men det går) I tillegg, så syntes de så mye mindre med sminke over, enn før – så jeg føler ikke så mye på det lenger og det er så sykt deilig. Jeg skal straks begynne på “Ame Pure” sinne behandlinger igjen, så da blir det sikkert helt borte!  Jeg gjorde det på Klinikk Odden som ligger i Sandefjord – det anbefales virkelig dersom man har noen flekker man ønsker å bli kvitt. Vi blogges litt senere alle! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg