Bildedryss fra gårsdagens festligheter

Hei alle sammen!

Akkurat nå sitter jeg hos søss og pleier henne siden hun er syk, stakkars 🙁 Så jeg blir her noen timer før jeg kjører tilbake til Skien. Frode og jeg har vært i Sandefjord i natt siden vi feiret bursdagen min her i går. Det var så gøy! Jeg hadde invitert noen gode venner hjem til meg, så dro vi ut på byen senere, etter pizza og mye musikk! Stemningen kan jeg ikke si noe annet på enn at den var helt perfekt. F og jeg dro fra byen i 02:00 tiden troooor jeg, så det ble litt sent. Men det går fint. Vi våknet begge med hodepine, og jeg kastet opp ikke bare en gang, men to ganger – Så hvordan noen mennesker orker og feste, og gå gjennom dette hver eneste helg, det er for meg et mysterium. Kvelden var i hvert fall kjempe koselig, og jeg koste meg skikkelig. Dagen i dag har gått til vasking, rydding og mer vasking. Mammi kommer hjem fra Tyrkia i dag etter tre uker der, så jeg har vasket og ryddet slik at hun ikke trenger å gjøre noen ting. Jeg orker ikke skrive så mye, men her er i hvert fall et bildedryss fra gårsdagen! SAMSUNG CSCPernille, Frode min og Daniel SAMSUNG CSCFrode og Daniel – Daniel klarte utrolig nok å legge slipset i smørkremen på kaken 🙂 SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSCKamilla og Pernille <3 SAMSUNG CSCFine jentene <3 SAMSUNG CSCPernille, Camilla og Lee <3 SAMSUNG CSC<3SAMSUNG CSCMeg og fine kjæresten min <3 DUMME meg tok spraytan i går, den dagen vi skulle ut. Tips til alle dere som vurderer det en gang: Ta det 2-1 dager før den dagen du skal noe, du kan ikke dusje på 12 timer, ikke dra til spraytan studioet med klær du er glad i (jeg hadde på en helt ny kjole) for de blir brune, og ikke vask hendene, ikke vær i kontakt med vann i det hele tatt! SAMSUNG CSC<3SAMSUNG CSCJeg hadde en super kveld altså! Jeg håper dere også hadde det, og koser dere nå i kveld. Vi blogges senere ♥

9 kommentarer
    1. Elsker bloggen din<3 Det var et innlegg hvor du skrev at vi kunne komme med forslag om hva du kunne blogge om, her er noen: hva er treningsprogrammet ditt? Hva er din nåværende sminkerutine? Og hvilken selvbruning bruker du, og vil du isåfall anbefale å bli sprayet i studio?

    2. Får bare lyst å vaske og skrubbe deg når jeg ser disse bildene, bare få av alt det fake og se den virkelige deg. Helt ærlig. Ser at du er ei flott jente, men spraytan, gult hår og påtegna bryn ødelegger!!

    3. I: Hadde du lest innlegget så hadde du fått med deg at det var en mislykket spraytan siden jeg tok det samme dag som jeg dro ut.
      Man ser litt skitten ut samme dag, så blir det fint etter første dusj. Håret mitt er ikke gult, men lyseblondt og øyebrynene er farget mørkere siden de ellers er lyse. Noe mer du ville poengtere ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg