Highlighter to die for

Hei alle sammen ♥

Jeg håper dere har det fint denne torsdagskvelden? Her i huset har vi ryddet litt og lagt ut litt ting for salg, hvor smart er ikke det? Frode har blant annet typ 48 klokker som han verken trenger eller bruker, så da kan vi like gjerne selge de! Jeg bruker alltid å selge ting som jeg blir lei av eller som jeg ikke trenger. Eller hvis det er noe annet jeg virkelig har lyst på, som jeg ikke har råd til akkurat der og da. Da kan jeg selge noe og plutselig få råd! 🙂 Uansett: Jeg har nevnt tjue ganger nå at jeg har kjøpt en sinnsykt fin highlighter fra Dior, og her er den! Jeg syntes den er såååååå fin. Jeg brukte den i dag og følte meg fab, men jeg tok ikke bilde av den på – dum som jeg er. SAMSUNG CSCDenne kom jeg over da jeg var på jobb forrige uke, og jeg falt pladask som de sier. Jeg har fått skikkelig sminke dilla, så denne måtte jeg bare ha. Den koster rundt 399kr troooor jeg på båten, så det er ikke så ille. I tillegg får man med en veldig fin kost. Jeg har jo to andre puddere som har helt lik innpakning, og jeg er veldig fornøyd med dem. SAMSUNG CSCSe så fin! Den kan kjøpes på en nettside HER, Ellers så kan man jo alltids ta en tur med Colorline og kjøpe den i taxfree´n der, hihi! SAMSUNG CSCSå nå gjenstår det bare å lære seg å sminke seg, haha! Jeg føler ikke at jeg er noe flink til det i det hele tatt, men jeg har så lyst! Så det er skikkelig kjipt egentlig. Å hele tiden sier jeg til meg selv at jeg skal se på videoer på Youtube, men skjer det? Nei, jeg har ikke tid! Den dagen jeg blir rik skal jeg ha min egen personlige make up artist som skal sminke meg hver eneste morgen, det gleder jeg meg til. Det er jo lov til å drømme. NÅ skal jeg bake kake til selskapet mitt i morgen, åh som jeg gleder meg! 🙂 Det blir så koselig ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg