Sminke kofferten min !

MITT BESTE KJØP FRA BLIVAKKERSAMSUNG CSCGod morgen! 

Jeg handler nesten aldri på Blivakker, men plutselig kom jeg over denne sminke kofferten. Er den ikke til å dø for? Jeg syntes den er så utrolig fin. Jeg husker første gang jeg så “Hannah Montana The movie” – Der så jeg sminke koffert for første gang, og jeg fikk så utrolig lyst på det. Men etter mye leting fant jeg ut av at det var utrolig dyrt, så jeg tenkte ikke noe mer på det. Og uansett, hva skulle jeg med det? Men så fikk jeg øyet på denne skjønnheten altså, å den kostet meg under 300 kroner. Det kostet jeg på meg etter å ha lest så mange positive anmeldelser om denne sminke kofferten. SAMSUNG CSCI og med at jeg jobber på båten, så reiser jeg jo frem og tilbake dit hver måned. Å jeg er borte fra hjemmet i 2 uker, så denne passer meg midt i blinken. Den er mye større enn det jeg trodde, og jeg får plass til absolutt alt jeg trenger. I tillegg så er det en veldig fin måte å ha orden i sminken på.SAMSUNG CSCTidligere har jeg vist dere sminke bordet mitt også, så jeg har sminken der når jeg er hjemme. Men i dag dro jeg en liten tur til Sfj, så da tok jeg med meg denne kofferten med sminke. Den er helt genial og ser jo veldig fin ut, syntes jeg. Det er plass til sminkekoster i “lokket” så de slipper å ligge strødd utover i kofferten. SAMSUNG CSC

I LOVE MAKE UP SAMSUNG CSCMine favoritter er fra Chanel og Dior for det meste. Jeg har blitt veldig glad i produktene fra de merkene, de har veldig mye bra! Dette er forresten ikke all sminken min, jeg har en del mer. SAMSUNG CSCMitt nyeste tilskudd i sminke samlingen er dette settet fra BareMinerals! Jeg har kjøpt det samme tidligere, men jeg har gått tom for det ene pudderet -å på båten selges kun disse settene og ikke bare løse pudder, så da ble det slik. I tillegg har jeg kjøpt en sinnsykt fin Higlighter fra Dior, den viser jeg dere om litt! Og en foundation stick fra Estee Lauder. SAMSUNG CSCSminke kofferten kan kjøpes HER for kun 249,- Det er så verdt det! Dersom du er mye ute og reiser, eller om du bare vil ha litt orden i sminken din. Jeg kommer ALDRI til å gå tilbake til vanlig sminkeveske, så jeg blir nødt til å selge DAY toalettmappene mine, hah! I dag har jeg ikke så mange planer utenom å ordne neglene mine og ta ansiktmaske, håndmaske, fotmaske og hårmaske. Med andre ord, jeg skal kose meg! I morgen skal jeg ta Spraytan for første gang, jeg skal jo feste og feire i morgen 🙂 Mer om det senere. Ønsker dere en kjempe fin dag <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg