Verdens heldigste jente

Hei alle sammen!

Herregud for en fantastisk dag jeg hadde i går. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte. Kjæresten min overgikk seg selv og klarte å gjøre dagen i går helt spesiell. Han har virkelig stått på, og han klarte å lure meg trill rundt. Hele uken har F lurt meg med at han skulle få et kakestykke av kjøkkensjefen som jeg kunne få. Jeg trodde så klart på det, og jeg hadde ikke forventet noe store greier. Da vi våknet i går fikk jeg ingenting (ikke at jeg forventet det, siden han sa hele tiden at han ikke hadde fått tid til å kjøpe noe, og han viste ikke hva han skulle kjøpe) Så gikk jeg inn i cafeen, å der var det mange rosa ballonger! Såååå søtt! I messen der mannskapet spiser var det også hengt opp rosa ballonger, så det var veldig koselig. Da vi var i land 11:45 tenkte jeg kanskje at vi skulle spise kake eller noe, men ingenting skjedde og det var heller ikke noe “samling” for å feire meg. Det var liksom på det tidspunktet jeg ville tro det skulle skje, hvis noe skulle skje. Men nei..Men det gikk fint tenkte jeg, F og jeg skulle jo feire på kvelden. MEN i 14:00 tiden hentet Frode meg i cafeen, og jeg hadde virkelig ingen anelse om hva som ventet. Han tok meg med inn på et slags grupperom, å der satt det så mange kollegaer, ballonger, kake og gaver! Herregud så overrasket og glad jeg ble! Jeg begynte virkelig å gråte, og jeg kunne nesten ikke tro at så mange hadde samlet seg for å feire meg. Jeg ble SÅ glad, og skikkelig overrasket! Av de fantastiske kollegaene mine fikk jeg et gavekort som kan brukes overalt, og bare sjekk den kaken!! SAMSUNG CSCSå dro vi jo hjem i går! F og jeg skiftet egentlig bare før vi satt snuten mot Big Horn i Skien. Meeen så var det stengt 🙁 Jeg ble så klart veldig deppa siden jeg hadde tenkt på den middagen hele kvelden, så ville jeg liksom ikke på noe annen restaurant heller. Så litt små deppa i bilen fikk jeg en gave av Frode, så kanskje humøret ble litt bedre. Jeg fikk et helt sinnsykt fint smykke!! Åh, så fint det er! Da ble humøret plutselig enda bedre, og jeg var lykkelig igjen. Vi bestemte oss for å kjøre til Larvik, og spise på Big Horn der. Jeg fyller tross av alt bare 20 en gang i livet. SAMSUNG CSCSÅ. Etter forretten måtte jeg på toalettet, og da jeg kom tilbake så lå det enda en gave på tallerkenen min. Jeg ble veldig sjokkert og overrasket, for jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle få enda en gave ettersom jeg fikk et så sinnsykt fint kjede. I gaven var det denne ringen, er den ikke perfekt så vet ikke jeg! Jeg elsker ringer, og spesielt litt større ringer som glitrer. Jeg fikk en veldig fin allianse ring i fjord, så nå har jeg fått to ringer av kjæresten min, hihi <3  SAMSUNG CSC<3 Lykkelige <3 SAMSUNG CSCDet ble veldig sent, så måtte vi jo kjøre helt tilbake til Skien igjen, haha! Heldigvis så er det å kjøre bil (en fin bil/F sin) noe av det beste jeg vet, og da får virkelig F og jeg tid til å snakke sammen. Vi har hatt enormt mange fine samtaler i bilen faktisk! Men i går var det å synge for full hals til gamle slagere, som vi koste oss! SÅÅÅÅÅ. Jeg skulle skru på tv´n da vi kom hjem, men det funket ikke. Jeg så fort at det stod enda en gave foran tv´n. Å jeg ble litt skjelven og nervøs, for enda en gave?? Så fort jeg holdt i den, så skjønte jeg at det var den klokken jeg hadde ønsket meg. Jeg begynte å grine og klemte F flat.. Herregud for en mann! Smykke, ring og klokke! Denne klokken har jeg snakket om hele uken. Jeg holdt den av til meg selv, men så ombestemte jeg meg siden jeg ikke ville bruke så mye penger på den nå.. Så dagen etter var den borte, å jeg tenkte jo så klart at kanskje F hadde kjøpt den. Så da kjøpte jeg noen sko til han isteden, som jeg viste at han ønsket seg. Så fortalte jeg F at klokken var borte, og han, så flink som han er – spilte med og ble sjokkert og overrasket. Han gikk til og med ned for å “liksom bestille” den på nytt for meg. Så jeg skjønte ingenting! Åh, så glad jeg er. SAMSUNG CSCHvor heldig er jeg ikke?! Jeg føler meg som verdens heldigste♥ Det var over all forventning, og den beste dagen i mitt liv. Jeg er så takknemlig! Tusen takk til alle kollegaer, og til min fantastiske kjæreste som gjorde dagen helt spesiell ♥ Så med andre ord – Jeg har hatt en fantastisk bursdag i år, og jeg gleder meg veldig til å feire den enda en gang på fredag sammen med gode venner.

5 kommentarer

Siste innlegg