Siste dag som tenåring

Hei alle fine! 

Jeg har nettopp ryddet og pakket ut av lugaren min, og jeg er så klar for å gå i land i morgen. Nå skal vi ha fjorten dager fri, jippii! Så deilig. Jeg gleder meg veldig til å gå turer i skogen, dra på Høyt&lavt med Frode, spise middag med søss og mamma og bare slappe av. For ikke å glemme bursdagen min! Jeg fyller i morgen, og feirer på Fredag. Så det vil si at i dag er den siste dagen min som tenåring. Haha! Jeg fyller nemlig 20 år, endelig. Jeg føler meg ikke så mye eldre, men det er jo så klart deilig å kunne dra på byen lovlig, og slippe å måtte lure seg inn, hehe! Jeg har kommet inn på flere utesteder mange ganger, MEN så finnes det utrolig mange bitches som tyster, og da må vaktene kaste meg ut. Misunnelse og dritt er det over alt, men nå er ikke det lenger et problem, heh! Ikke at jeg er så mye på byen, men det er jo fint å ha muligheten. Vi skal blant annet på byen på fredagen, så da blir det hæla i taket skal jeg si! Jeg må bare fortelle en sinnsykt merkelig ting – I går handlet jeg inn det vi pleier før vi skal hjem på fri, så da kjøpte jeg tre brett med cola zero og et med sprite siden vi skal jo feire bursdag. Så da spurte han i kassen meg om jeg skulle fest, så svarte jeg “ja, jeg har bursdag på tirsdag, så jeg må jo det”. Så var det en helt random gjest som snudde seg og spurte sjokkerende om jeg hadde bursdag tirsdag 19 sep? Jeg svarte ja, så tok hun meg i hånden og sa at hun også har det! Hvor merkelig? Vi var de eneste i butikken også har vi bursdag samme dag? Rart, men morsomt. En liten TB til da jeg var tenåring, hehe. Jeg tok enormt mye fler bilder av meg selv før, utrolig nok. Jeg hadde jo min glanstid med selvbruning og øyebryn jeg også 🙂 Bildet øverst til høyere – se SÅ små lepper jeg hadde? Jeg hadde ikke overleppe, haha. Også er det kanskje litt vanskelig å se, men jeg hadde også en føflekk midt i pannen, ser dere den? Den er fjernet. Også er nesen operert, da.  

Har jeg forandret meg noe særlig? SAMSUNG CSCMeg, nå og 19 år 🙂 jeg blir veldig barnslig når jeg har bursdag, for jeg syntes det er så gøy å blitt satt litt stas på! De fleste bryr seg jo ikke om bursdager, men det gjør altså jeg. I morgen skal Frode og jeg ut å spise, jeg gleder meg så masse! Frode fikk meg til å føle meg veldig spesiell i fjord på bursdagen min, så jeg har forhåpninger i år også, hihi <3 Vi blogges senere! 

6 kommentarer

Siste innlegg