Lørdag og selvpleie

Hei og god lørdag! 

Jeg er ferdig på jobb for dagen, å det er sååå deilig! Jeg har ikke fått oppdatert tidligere siden jeg har jobbet sent og fordi jeg har vært så ferdig etter jobb. Det har vært rolige seilinger, men jeg får så lett vondt i hodet om dagen 🙁 Tenk dere en arbeidsdag fra 07:00 til 21:30 med migrene og lite søvn.. Ikke digg. Men i dag har jeg tid til å lade opp batteriene. I morgen er det en ganske full seiling, så da kommer det mange passasjerer og mye jobb – men da går dagen fort, så det går fint. Men da er det ekstra godt å ha fått masse søvn natten før. Jeg starter lørdagskvelden med 30 minutter solarium, ansiktsmaske og hårkur. For ikke å glemme “Skal vi danse”, åh som jeg gleder meg!! Jeg elsker slike kvelder hvor jeg virkelig gidder å ta ansiktsmaske og hårkur. Jeg har kjøpt en ny hårkur fra Sensai og den er sinnsykt bra. Ansiktsmasken er faktisk fra Loreal, den heter detox. iiiiii, nå er det søren meg ikke lenge til vi skal hjem! Det skal bli så godt. Jeg gleder meg så til å komme tilbake til blogg rutiner og oppdatere dere oftere. Jeg har jo også kjøpt noen ting som jeg lengter etter å vise dere, men som jeg har nevnt tidligere så er det ikke så mye motivasjon å få her fra lugaren. Jeg har blant annet kjøpt en døds fin highligther, men jeg kan ikke ta bilder av den her siden det blir så ulikt med virkeligheten. The struggel er fuckings real altså….haha.

Vi blogges senere <3 

4 kommentarer
    1. Kunne du laget et innlegg der du viser og skriver mer om hvordan du bor på jobben, altså hvordan suiten din der er, hvor du handler når du skal ha noe å spise og hva du pleier å spise der, hvordan treningssenteret er, osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg