OM EN UKE

Hei alle sammen!

Jeg er ferdig for dagen, så jeg slapper bare av på lugaren før jeg skal en tur i butikken og en tur i solariumet, hihi. Jeg har trent litt også, men det er så mye morsomt på tv på denne tiden! Jeg hadde tenkt å trene i dag også, men akkurat nå er det “American Ninja Warrior”, etter det er “Mystery dinners”, og etter det igjen er “Mitt kjøkken ruler”. Så jeg er liksom stuck her, haha! Uansett…… Jeg gleder meg så til neste tirsdag! For det første så skal vi hjem, og det skal bli godt, selvom denne uken har gått kjempe fort og veldig greit. OG jeg fyller 20! Bursdager har jeg liksom ikke tenkt så mye over, og det er liksom “samma det”, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig! Mye på grunn av at kjæresten min allerede har sagt at han skal ta meg med på en restaurant jeg aldri har vært på før, men hatt lyst til å dra på. Så det gleder jeg meg veldig til. Jeg syntes også det er koselig at jeg får hatt bursdag på jobb og hjemme, så jeg kan få ekstra mye oppmerksomhet – haha! Neida.Joda. I tillegg så skal jeg feire bursdagen min på fredagen sammen med gode venner, herregud som jeg gleder meg! Det er skikkelig lenge siden jeg har festet og koset meg med venner, så det lengter jeg skikkelig til. Forresten! – Er det noe dere ønsker at jeg skal skrive om? Jeg har fått flere spørsmål om jeg kan skrive om operasjonen, men det har jeg gjort mange ganger, så bare gå gjennom arkivet og finn kategorien “operasjon”, så står masse informasjon der, men jeg kan så klart skrive mer om det er noe dere lurer på! Men generelt sett, så kom gjerne med forslag, for jeg liker å skrive, men det er ikke alltid jeg har så gode ideer. Spesielt ikke på jobb, hehe! Jeg håper dere får en fin dag videre, vi blogges <3 

3 kommentarer
    1. Har mange forslag/ønsker til blogginnlegg! 😀
      – Om vennskap/venner, der du kunne skrevet om vakre og gode erfaringer innen vennskap og i tillegg om dårlige stunder/dårlige venner (såklart slik at ingen kan kjenne igjen hvem du skriver om), altså innlegg om hva vennskap har gitt deg i livet og hva du har lært av vennskap 🙂
      – Om hvordan man skal forholde seg til negative bloggkommentarer og nettmobbing 🙁
      – Om hvordan du trener og om trening og sunn livsstil generelt. Kanskje tips til de som er nybegynnere på treningssenter, bra øvelser du gjør eller treningsprogram du følger på trening
      – Innlegg om mer “alvorlige” saker, dine meninger om forskjellige ting osv, som abort eller andre ting som ofte er vanskelig å snakke om
      – Mer personlige innlegg, om for eksempel mobbing
      – Et sånt “hvordan jeg ble meg” innlegg, altså for eksempel hvordan mennesker rundt deg og andre ting som har skjedd i livet ditt (både gode og dårlige) har formet deg til personen du er i dag
      Spørsmålsrunde!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg