Pakke i posten!

Heeei! 

I dag hadde vi vaskedag igjen, siden det er mandag og vi vasker hver mandag. Så vi var ferdige litt tidligere, så da benyttet Frode og jeg anledningen til å kjøre en tur hjem. Vi rakk ikke så mye, men det er greit å ta inn posten og sjekke at alt er som det skal. Også er det så deilig å komme seg hjem og ha et lite avbrekk – nå er det bare en uke igjen, så skal vi hjem. Herregud så fort det har gått denne gangen, herlig! Jeg har nevnt det før at det er litt skummelt å bestille ting på nett den siste uken vi er hjemme siden det ikke er sikkert pakken rekker å komme før vi drar på sjøen. Å det gjorde dessverre ikke det nye extensionsenet mitt, MEN det lå i postkassen nå heldigvis <3 Jeg har jo nevnt at noen pakker har blitt borte tidligere, men nå har vi kjøpt postkasse med lås, så denne gangen gikk det fint. Jeg var jo så usikker på hvilken farge jeg skulle ha på håret, men akkurat nå så trives jeg med blondt, så da får det være blondt litt til! Jeg kommer til å bli mørk igjen, men akkurat nå vil jeg være lys. Jeg bruker alltid extensions fra Luxushair, men jeg har prøvd mange andre leverandører før! Men Luxushair har jeg aldri vært misfornøyd med, og det holder lenge, så det er bra. Dette håret er 55cm, noe jeg aldri har hatt før. Jeg har bare hatt 65 og 60, men det syntes jeg er litt for langt nå. Så dette blir nytt! Fargen er i 613, en veldig lys blond farge. SAMSUNG CSCJeg er ferdig på jobb for i dag, så jeg hadde store planer om å trene og sole meg. Men så jobber jeg på sjø, og nå er det 3 meter sjø, noe som gir en del bevegelse i skipet. Så det å sole seg i dette været, eller det å løpe på mølle, det funker dårlig. Så da får jeg ligge på lugaren og passe på at ingenting detter ned her. Haha! Jeg ønsker alle en fin mandag videre, så blogges vi senere <3 

5 kommentarer

Siste innlegg