Day planner

God kveld <3 

Dag, kveld, fredag, mandag – det er same same. Jeg er på jobb, så jeg merker ingen forskjell. En ting som gleder meg litt er at det ikke er så fint vær ute, så jeg lengter liksom ikke etter å være ute. Meeeen det hjelper ikke så mye med at mamma og søss snapper at de har 33 grader og kjempe sol 🙁 vel.. Jeg nevnte tidligere at jeg kjøpte en sinnsykt fin dag planlegger. Å den fikk jeg heldigvis dagen før vi reiste på jobb! Den er fra Glitter, men siden butikkene var utsolgte, så bestilte jeg den på nettsiden. Jeg elsker å holde styr og orden på ting, så det er perfekt med en dag planlegger. Det kommer i hvert fall godt med dersom man går på skole og trenger å skrive ned hva som skal gjøres osv – i tillegg så er det flere sider med notat linjer. Jeg er kanskje litt nerd når det kommer til slike ting, men det er så kjekt! Jeg skriver ned når jeg har avtaler med venninner, når jeg skal fikse vipper, når jeg skal på jobb og så klart bursdager. Jeg kjøpte også en “menu planner” – som man kan skrive ned hva man skal spise og hva man skal handle. Smart! SAMSUNG CSC(Den er egentlig helt hvit, men det j***** lyset på lugaren gjør alt gult) 

Det som kanskje er litt negativt er at man ikke får plass til så mye på hver side, men jeg har disse “post it” lappene som jeg kan feste dersom jeg trenger å skrive litt mer en dag. Jeg bruker ikke boken daglig, men ganske ofte. Jeg tror jeg har åpnet den og sett i den hver dag siden jeg fikk den da, siden den er så fin. SAMSUNG CSCI dag skal jeg trene. Jeg skrev jo at jeg skulle det her om dagen også, men så var det “mitt kjøkken ruler” på tv og jeg ble veldig fristet til å slappe av. Å dersom man legger seg ned etter jobb, så er det slutten på den dagen for min del. Jeg lengter bare så etter å bevege meg litt og trene, så nå skal jeg virkelig begynne å kjøre faste programmer og kanskje lage en matplan i nærmeste fremtid (kommer ikke til å skje, men jeg kan tro det selv) Så det blir bra! I morgen er det 6 uker siden operasjonen, så da kan jeg trene og bevege meg igjen. Jeg kommer til å oppdatere dere i morgen på hvordan nesen ser ut 6 uker etter operasjonen! 🙂 Vi snakkes senere <3 

7 kommentarer

Siste innlegg