Det beste med jobben

Heeeeei! 

Åh, i dag er jeg i så mye bedre form og humør! Som dere kan se under her, så har jeg ettervekst til de grader og det trigger skikkelig på humøret, MEN jeg skal stripe den senere i dag har jeg bestemt meg for, så jeg holder ut. Jeg føler meg mye bedre i kroppen i dag, så det betyr kanskje at jeg er på bedringens vei. I hope so! Jeg er såååå lei av å være syk og gretten. Stakkars F, haha! Neida. F og jeg sov lenge i dag og slappet av med en god frokost. Det er det beste med denne jobben vi har. Vi kan sove så lenge vi vil og vi kan nyte en instagramvennlig frokost hver eneste dag mens vi er på fri. Så, når det passet oss kjørte vi en tur til Sandefjord for å hente noe greier, vi hadde en date på Subway og nå er F på trening (igjen). Han er så flink! Jeg har nevnt det flere ganger at jeg skal begynne å trene, og NÅ har jeg så lyst og så mye motivasjon. Men jeg må vente til det har gått 6 uker siden operasjonen. Nesen min er jo enda hoven og øm, så jeg kan fremdeles ikke herje og trene… SAMSUNG CSCJeg slapper av hjemme og nyter mitt eget selskap, hihi. Jeg skal straks hive meg rundt og begynne å bake cupcakes, naaaaam. Jeg har hatt så lyst til å bake noe digg de siste dagene, så i dag skjer det endelig. Jeg gikk innom bloggen til Marthe Borge og tittet på de fantastiske oppskriftene henne deler, så fant jeg oreo cupcakes. Denne oppskriften har jeg laget flere ganger før, den er så fantastisk god! Jeg deler den med dere senere i kveld eller i morgen ♥​SAMSUNG CSCNår man har en slik jobb som vi så slapper man virkelig av når man er hjemme. Vi nyter hvert eneste sekund vi har her og det er så godt. Så setter vi så utrolig stor pris på kvelder som denne hvor vi ser på tv programmer sammen, drikker en kopp te, sover lenge, drar på kino midt i uke dagene og gjør nøyaktig hva vi vil. Vil vi til sverige eller enda lenger enn det i morgen så har vi mulighet! Jeg sa til F i stad at vi skal definitivt snart reise til et varmere sted hvor vi kan sole oss og bade. Mamma og søss reiser jo til Tyrkia på lørdag, fuck jeg er så syyykt misunnelig 🙁 SAMSUNG CSCJeg håper dere alle har en fin tirsdag så langt! Jeg liker egentlig ikke denne tirsdagen, hehe – nå har vi vært hjemme en hel uke allerede og det er bare en uke igjen til vi skal på jobb! Haha, the struggel! Men det går fint. Vi blogges senere ♥

6 kommentarer
    1. Thea Mariel: Tusen takk!?? jeg har faktisk kjøpt diamant klistremerker på EBay og lagt på selv .. Hehe! Ikke en og en, men remser liksom om du skjønner 🙂

    2. Bleket du ikke nettopp håret, og så har etterveksten blitt så synlig? Og bruker du selvbruning?
      Jeg hater selvbruning, så jeg tar sol isteden og synes det er så mye bedre. Man får en mer naturlig look og ikke minst trenger man ikke løpe til butikken og kjøpe ny selvbruning hele tiden! Gjør livet enklere, liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg