#Mandag

Heihei!

Jeg må bare være ærlig med dere og si at jeg rett og slett føler meg skikkelig dritt om dagen. Jeg er ikke helt i form og jeg eksploderer av tanken på sminke og hår. Jeg orker ikke. Som jeg har skrevet mange ganger nå, så skjedde det noe da jeg var i Istanbul. Jeg har fått en eller annen sykdom, infeksjon eller betennelse innvendig – jeg venter på flere undersøkelser og svar, så jeg er ikke helt sikker på hva som feiler meg enda. Men i hvert fall så gjør dette meg veldig slapp og sliten. Jeg har allerede hatt en powernap i dag, noe jeg aldri pleier å trenge siden jeg får nok søvn om natten. Så derfor er jeg så lite innom bloggen dessverre. Det er veldig kjipt siden jeg har så mange ideer og tanker om blogginnlegg som jeg vil dele med dere. Men når jeg sliter skikkelig med å holde nede den pastaretten jeg nettopp spiste, så blir det litt vanskelig for meg. Jeg sminket meg fort i stad siden jeg måtte på Herkules og bytte noen kjoler, det er det eneste jeg har gjort i dag og likevel så føler jeg meg så sliten og fæl. Velkommen til piasinsyteblogg.blogg.no. Åh, jeg hater dette! Så river jeg av meg håret, skal jeg farge det, skal jeg ikke? Det er sikkert ingen som skjønner meg, men jeg har rivd av meg extensionsenet og vasket av sminken i all hast til tider for å få ro i kroppen – for jeg blir gal. Men så klarer jeg meg ikke uten, så jeg må bare takle det. Fremover nå så har jeg lyst til å ta et sminkekurs eller møte en make up artist for å få litt inspirasjon. Hadde ikke det vært lurt? SAMSUNG CSCSå der har dere livet mitt om dagen. Syk i kropp og sinn. Heh. Jeg skal fikse neglene mine i kveld, endelig! Jeg tenkte å lage et innlegg om hvordan jeg gjør det siden det er flere som lurer på hvor jeg fikser de – å det gjør jeg jo selv <3 Så lover jeg å komme tilbake med et smil om munnen neste gang vi blogges! Som forhåpentligvis er i kveld eller i morgen <3 

6 kommentarer
    1. Usj så dumt. Jeg har autoimmun utmattelsessykdom selv og det er ikke gøy eller særlig bra for selvbildet når man bare føler seg dritt på innsiden av å sminke seg eller gjøre andre ting! Men er det noe du kan ha blitt smittet av eller tror du at utstyret kirurgene brukte kan ha vært slurvet med desinfisering for bakterier/infeksjon i blodet vil jo spre seg i hele kroppen raskt vil jeg tro?! Det er jo forferdelig om det kan ha skjedd under operasjonen da burde du advare andre mot å dra dit.. vet ikke helt om jeg tør jeg nå

    2. Ps og god bedring selvfølgelig! Du syter ikke 🙂 livet er ikke bare glam og positivt så naturlig å dele det dårlige også. Håper legene finner ut av det og du kan bli frisk fort! Klem på deg

    3. Ina: Jeg tror ikke det har noe med kirurgen å gjøre! Hun som fulgte meg gjennom hele opplegget har vært operasjons sykepleier i Sverige i 7 år, og hun sa med hånden på hjertet at dette er det reneste operasjons stedet hun har sett – de har en klokke som ringer ofte, da må alle under operasjonen bytte hansker – det gjør de ikke i Sverige. Og det er så mange som operere seg der, og jeg har aldri hørt om noen som har blitt syke… men jeg gjorde et annet inngrep i tillegg som jeg fikk et åpent sår av, og dumme meg badet i bassenget med et åpent sår. Jeg tror infeksjonen har kommet på den måten. Men han ene der nede sa jeg fint kunne bade, men jeg tror han glemte at jeg hadde åpne sår på kroppen, så egentlig er det min feil..

    4. Syntes nesen din ser utrolig fin ut allerede, blir spennende å se når hevelsen har gått ned. Vurderer det sterkt selv, da jeg ikke stoler på at kirurgene i Norge har nok erfaring. God bedring:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg