Wishlist

Heeeeei! 

Jeg er fremdeles i Sandefjord og hos søsteren min. Vi har vært sammen i hele dag, og det har vært så koselig altså! Vi besøkte farmoren og farfaren våres i stad, vi har vært i byen og shoppet litt, slappet av og snart så skal vi gå en tur. En skikkelig koselig lørdag med andre ord. Vi får jo ikke sett hverandre så ofte så derfor er det ekstra koselig. Jeg skal tilbake til Skien og min fantastiske kjæreste igjen i kveld, å det gleder jeg meg så til! Han er best. Men søss og mamma er også best. Jeg er heldig♥ Jeg føler meg så mye bedre nå som jeg allerede har fått besøkt så mange i familien allerede etter at jeg kom hjem fra jobb. Det gjør meg skikkelig glad! Nå kan jeg liksom dra tilbake til Skien og nyte fridagene sammen med kjæresten min igjen. Kos! Uansett. Det er under en måned til jeg har bursdag! Og jeg fyller 20, wiii!! Så derfor tenkte jeg litt over hva jeg faktisk ønsker meg om dagen siden jeg føler at det er så mye.. Det er så klart bare dyre ting og overfladiske ting som jeg ikke trenger, så jeg vet at jeg ikke får noe av dette – jeg vil ikke at noen skal bruke så mye penger på meg (seriøst!!!) men det er gøy å tenke over hva man ønsker seg, det er jo lov å drømme litt? Ny vinterjakke skal jeg ha i år. Jeg har en rød Canada Goose og den vil jeg ikke bruke i år, så den er til salgs om noen vil ha?! Rød Canada Goose i xxs, bare si ifra! Jeg tenkte på Parajumper i fjord vinter, men jeg ville ikke bruke så mye penger på en jakke liksom. Så derfor ble det bare med tanken. Jeg har vært veldig flink til å kjøpe jakker på finn som ikke har vært mye brukt og nesten nye – hvorfor ikke? Men i år som jeg har jobb og en god inntekt, så kanskje jeg koster på meg en helt ny jakke av noe slag. Noen forslag? Slike lace up over knee boots har jeg ønsket meg såååå lenge! Men jeg finner de ingen steder i den fargen eller størrelsen jeg vil ha dem i 🙁 kjipt. Og disse skoene fra Valentino, omg… En venninne fikk de nylig av kjæresten sin og jeg er så jelly! De er til å dø for.. Men 7000kr for noen sko? Jeg hadde seriøst blitt halshugget.. Har noen annet et slikt selfie lys på ønskelisten?? Hvor genialt er ikke det. Nå tror jeg så klart at jeg er en aktiv blogger som lager mange videoer (noe jeg ikke er) men kanskje en dag? I tillegg kan man jo bruke et slikt lys til bare å sminke seg eller ta noen fine bilder, hehe! Dåner.. Uggs har jeg, men med paljetter og er det noen andre enn meg som bruker de utenom russetiden? I love it. Men jeg ønsker meg noen som er litt mer nøytrale.. Så til slutt, så ønsker jeg meg (må koste på meg selv når jeg har råd) en ny mac. Min er fra jeg stod til konfirmasjon for maaaange år siden. Så macen min begynner å bli gammel og sliten kan man jo si. Så det må jeg ha etter hvert! 

Så det var noe av det jeg sikler på om dagen, hehe! Hadde jeg bare vunnet i lotto.. Kanskje begynne å spille lotto før man begynner å ønske å vinne? Weeell well. Nå skal vi gå en tur, så kjører jeg hjem til mannen min. Vi snakkes ! <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg