Før og etter – Neseoperasjon

Hei!

Det er helt utrolig at jeg deler et så stygt bilde, men flere ønsket å se et bilde av meg fra siden nå etter operasjonen, så here u go! Jeg har jo nevnt sikkert førti ganger at nesen min fremdeles er stor på grunn av hevelse osv (det er bare to uker siden operasjonen), så jeg har liksom ikke sett at det har blitt så stor forskjell på nesen min før operasjonen og nå. MEN så satt jeg disse bildene ved siden av hverandre, og da ser jeg så stor forskjell! For det er jo en helt annen nese?! I tillegg til at den blir mindre og mer kurvet etter noen uker/måneder. Det er så godt å i det hele tatt se forskjell, så jeg er veldig glad akkurat nå. Jeg er fremdeles rød i øyet, og dette “etter” bildet er faktisk tatt for flere dager siden, så her var jeg blå under øynene også. – Og nesen min har blitt mindre allerede, så flere bilder kommer senere. Nesen min er kjempe hard, stiv og det er fortsatt et trykk i ansiktet, men det går sikker snart over. Jeg har kjent at det har vært tøft å være tilbake på jobb, jeg kom jo på jobb etter bare en uke etter operasjonen. Man kan det fint dersom man har en rolig jobb som f.eks kontorjobb, men det er jo langt ifra det jeg har. Så det har jeg kjent på hele meg! I tillegg til den sykdommen eller hva det nå enn er som herjer inni meg er, så jeg er ikke frisk eller i form, men jeg håper at jeg klarer å bli på jobb frem til tirsdag. Å bare sjekk så mye finere hake og hals jeg har fått, heh! Du kan lese hele innlegg om neseoperasjonen  min HER. For de som ikke vet det, så opererte jeg meg i Istanbul via Comfort Zone. Jeg anbefaler virkelig, hvis noen har vurdert et inngrep, om å lese om dem! Dyktige og en interessant opplevelse. 

Dette er meg i dag! Som dere kan se, så er nesen min mye smalere og mer feminin nå syntes jeg. Å flere kollegaer har også sagt det! Og så klart kjæresten min kommenterer nesen min hver dag, at den blir finere og finere for hver dag. Jeg er ferdig på jobb nå og har migrene herifra til månen, så jeg skal ta noen piller og legge meg. Vi blogges senere <3 

23 kommentarer
    1. Den første nesa du var like fin som den opererte i mine øyne. Om det er noe du ikke trenger er det å operere kroppen din. Fokuser heller på positive ting.

    2. Fjellooy: Takk, men jeg har hatt komplekser for den i kjempe mange år. Det har påvirket hverdagen min, så det var noe jeg trengte å gjøre for meg selv. Alle sa at nesen min var fin, noen sa den var perfekt, jeg har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste, men jeg hatet nesen min, så jeg endret på den og jeg føler meg så mye mer fri nå enn før og jeg vet at jeg vil få det mye bedre nå 🙂

    3. Jeg ser stor forskjell på nesen, men vil ikke si at den er noe mer “kurvet” 😊 Du har fått en mindre nese med rundere tupp. Den ble veldig fin da 😊

    4. ezedoll: Å, så spennende! 🙂 vet du hvilken klinikk du skal bruke? Var på konsultasjon hos Aleris Nobel, med Morten Haug – men de skulle ha 56 000kr!! 🙁

    5. Oii, 56 000kr?? Husker ikke hva klinikken heter siden det er i Bucharest, men de jeg kjenner betalte ca. 8000 (!!) kr hos en av de beste

    6. ezedoll: Åj! Ja, og i Kosovo blant annet kan man få en bra operasjon for 8000kr. Jeg betalte 30 500kr, men jeg fikk opphold, transport og mat inkludert 🙂

    7. Hvorfor ville du ikke operere nesen din i Kosovo ? 🙂 nesen din ser kjempe fin ut! Hva het kirurgen ?

    8. Så fin nesen din ble 🙂 Men den var jo like flott (bare litt annerledes) tidligere.
      Alle som opererer seg er med på å skape et bilde av at ALLE må endre på utseendet om de ikke er helt fornøyde med det. Og det er trist.

    9. Anonym: Har ingenting med at jeg ikke ville det, det var bare noe jeg aldri leste meg opp på. Jeg ble anbefalt comfort zone og leste om flere bloggere som har operert seg der, så valget ble veldig enkelt! 🙂 Tusen takk. Kirurgen heter Dr.Ilker eller noe slikt

    10. Bjørg: Takk! 🙂 men syntes det er feil å si at alle som operer seg skaper det bildet av at alle må det, for jeg oppfordrer ingen til det. Jeg har hatt komplekser i MANGE år. Dette plaget meg og jeg har det bedre nå. Hvis noen er i samme situasjon som meg, så støtter jeg valgene, men man skal ikke operere seg bare for å operere seg.

    11. Den ble SYKT fin. Skjønner deg veldig veldig godt, nesen er tross alt midt i ansiktet og spiller en stor rolle for hvordan man ser ut.
      Helt enig med deg i at man ikke skal gå å klage over hvordan man ser ut, men heller gjøre noe med det – enten det gjelder overvekt eller slike ting som må endres kirurgisk. Det viktigste er at man har hodet på plass tenker jeg, og ikke opererer seg uten å vite hva man driver med.
      Ofte er personer som opererer seg i en fase hvor de er veldig lettpåvirkelige og usikre, og kan risikere å gjøre noe de måtte angre på. Disse blir gjerne heller aldri fornøyd, bare mer og mer på villrede. Det er vel det som er utfordringen blant unge jenter og kosmetiske operasjoner. Men i ditt tilfelle var det absolutt riktig, siden det ga deg ny livsglede 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg