Et must have for blått øye

God morgen!

Jeg har nesten akkurat stått opp, så begynner jeg snart på jobb. Jeg tenkte bare å stikke kjapt innom! Noen har spurt etter bilde av nesen min nå som jeg ikke lenger har på teip. Greia er den at nesen min er SÅ hoven nå, så jeg syntes den er alt for stor og ikke slik jeg ønsker…Heldigvis så tar det lang tid før hevelsen er nede og man ser bare 60% av resultatet når man fjerner bandasjen. Det kan ta flere måneder før nesen blir mindre..Så jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Kjedelig er det, men jeg håper bare at den blir mindre og finere. Det tror jeg den blir også! Jeg glemmer litt det at jeg faktisk opererte for under to uker siden, så det er ikke rart den er hoven. Men jeg ser heldigvis forskjell allerede, så jeg har troa. Litt kjipt om ikke jeg blir fornøyd? Jeg krysser fingrene bare! Men siden det ikke er to uker siden enda engang, så er jeg fremdeles litt blå, rød og gul under øynene. Og øyet mitt er fremdeles rødt og ekkelt. Derfor gikk jeg i taxfree´n i går for å se om det var noe jeg kunne bruke til å dekke det litt bedre. Da ble jeg anbefalt denne: SAMSUNG CSCDette er en pudder foundation, så man trenger liksom ikke noe mer enn denne, men jeg syntes ikke denne ble fin i hele ansiktet. Men under øynene for å dekke funket den veldig bra! Jeg har prøvd masse forskjellige concealere fra blant annet YSL, som skal være noen av de bedre, men ingenting funket for meg. Det er liksom ikke så kult å være på jobb, så tror alle kundene at jeg har blitt slått. For det ser nemlig slik ut, haha! SAMSUNG CSCJeg kjøpte i den lyseste fargen og legger den under øynene. Som dere kan se på bildet under, så dekker den veldig bra! Jeg ser helt ødelagt ut uten sminke, så beklager det, men jeg håper dere tåler det. Her kan dere også se nesen litt, men som sagt – den.er.hove.til.de.grader. Så bedre bilder kommer senere!:-) Nå håper jeg så klart ingen av dere har behov for å dekke til blåveiser, men urenheter kanskje? Uansett hva, så er denne veldig bra! Så da vet dere det, hehhehee.. Jeg er mye bedre i for nå enn forrige uke i hvert fall, men man skal holde seg i ro og uten trening i 6 uker, så det er kanskje litt tidlig å være på jobb allerede..Men heldigvis så er det ikke så mange passasjerer nå som forrige periode, så jeg får bare håpe at det holder seg sånn.  Jeg ønsker alle en kjempe fin dag, vi blogges! <3 

5 kommentarer
    1. Den dekket jo veldig bra! Kan ikke se på bildet der at det er noe “blåveis” 🙂 selv bruker jeg BareMinerals kamuflasje på steder jeg vil dekke. Funker bra den også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg