Overraskelse til kjæresten min

God dag! 

Denne dagen har virkelig flydd avgårde og nå er det kvelden allerede?! Jeg bestemte meg tidlig for å bake en kake til kjæresten min i dag. Han har vært avgårde, men kommer hjem nå i dag! Jeg gleder meg sååå masse♥ Han er veldig flink til å spise sunt og trene, men han har en svakhet og det er kake. Så tidlig i dag reiste jeg på butikken og handlet inn det jeg trengte for å lage krydderkake med kremost. NAM! Det er så utrolig godt, men jeg har aldri hatt kremost på krydderkake før, så dette var noe nytt! Jeg fant oppskriften på Marthe Borge sin blogg. Ikke viste jeg at det skulle ta hele dagen! Den er i to lag, så den stekes i to omganger og begge delene må kjøles ned før toppingen. Så det tok tid, men nå er den endelig ferdig og kjæresten min er rett rundt hjørnet♥ I tillegg så fikk jeg gjort unna resten av klesvasken mellom kakene som stod i ovnen. SAMSUNG CSCOppskrift finner du HER SAMSUNG CSCVi reiser jo på jobb i morgen, og ikke tro vi klarer å spise opp denne kaken alene! Men jeg syntes den så god ut, og jeg ville glede kjæresten min. Så hvorfor ikke. Det har regnet i hele dag, så det er skikkelig inne vær i joggedress. Jeg håper F blir med å ser en film i kveld, så vi bare kan slappe av og nyte denne siste kvelden hjemme før vi går ombord igjen i morgen. Fri perioden går alt for fort altså!! Denne gangen føler jeg virkelig ikke at vi har fått noe tid hjemme, men det er ikke så rart da vi har vært i Istanbul… SAMSUNG CSCJeg rekker ikke å skrive mer enn det nå dessverre, men kanskje senere i kveld! Jeg håper dere alle har hatt en fin start på mandagen og har mye motivasjon for uken. For det har jeg, not.

Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg