Innkjøp 05.08.17

Hei!

Jeg håper alle har det fint denne søndagen, og ikke er for bakfulle etter gårsdagens festival? Jeg blir lettere deprimert (neida) når jeg kikket gjennom Snapchat i natt, alle snappet fra Fjordfesten! Mens jeg satt hjemme og så på wild child med plaster på nesen, haha! Så mye for å prøve å se bedre ut, uff… Jaja! Jeg er i hvert fall ikke bakfull og huset er herved ryddet og vasket! Det vil si at resten av dagen skal tilbringes i joggedress på sofaen med mac´en på fanget. Jeg nevnte for dere i går at jeg var innom senteret for å kjøpe noen småting, helst striper og vipper. Smarte meg fylte jo på med vippe extensions før operasjonen slik at jeg skulle føle meg litt fresh i Istanbul, men under en neseoperasjon så blir øynene teipet sammen slik at ikke øynene skal åpne seg, og få bakterier osv der..Så de få som er igjen ble klissete og jeg gråt jo en del, så jeg har ikke mange igjen. Jeg har heller ikke tid til å fylle på før vi reiser på jobb, så da kjøpte jeg punktvipper på Kicks som reserve. SAMSUNG CSC

Striper kjøpte jeg siden jeg begynner å få veldig ettervekst og jeg syntes jeg har så orange lugg, så kanskje jeg skal ta noen få striper i kveld. Bare kanskje! Håret mitt har vokst så og blitt så mye friskere og sunnere etter frisør besøket forrige måned, så jeg skal fortsette med å behandle det bra og ikke bruke rettetang. Jeg har sverget på at jeg aldri skal røre håret mitt igjen, men stripene er ikke de sterkeste og det er snakk om 5 striper liksom, så vi får se… Belte fra bikibok! Jeg kjøpte dette i svart i vinter og brukte det mye, så kanskje jeg får brukt dette like mye også. De er så fine syntes jeg… Å hvor fin var ikke denne kjolen? Den er så behagelig og fin, syntes jeg. Jeg kjøpte den på HM for 199kr. Den er helt vanlig foran også, men Frøken teip på nesen har ikke sminket seg og ligner på en gris, så ville ikke smile til dere i dag dessverre…. Bli vandt til bakhodet mitt, haha! Jeg skal ta av teipen på nesen i morgen, SÅ spennende at jeg klarer nesten ikke å vente. Jeg har så lyst på boller, men så frister det ikke så mye å begynne å bake nå 🙁 What to do..Det ender sikkert med at jeg begynner å bake sent i kveld, eller i natt av en eller annen grunn….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg