14 dager og 8 pakker

Hei alle sammen! 

Endelig internett!!! Omg, det er så frustrerende med dårlig internett. Instagram funker ikke i det hele tatt ombord, så jeg bruker 4g når jeg er i land dersom jeg skal bruke det liksom..Uansett – JEG ER HJEMME! Herregud så deilig det er å kommer seg hjem etter 14 dager med intens jobbing. Det har vært en veldig tøff periode siden båten denne gangen siden det har vært så masse passasjerer, så jeg er veldig sliten kjenner jeg. Vi har enda ikke landet helt enda, det tar jo litt tid før vi klarer å roe oss ned og slappe av etter et slikt stress som det er den dagen man reiser hjem. Men vi er altså hjemme, F klipper plenene mens grillen varmes opp, så skal vi spise et bedre måltid før vi garantert slukner på sofaen. Fy fader så slitne vi er nå, haha! Men nå har vi jo to uker fri da, så vi kan ikke klage. Dette møtte meg i postkassen: SAMSUNG CSC
For en tid tilbake gikk jeg amok på Ebay, så det tikker inn en pakke i ny og ne. Jeg har fått det meste, men jeg tror denne puljen var siste rest. Det er to hente lapper også som jeg skal hente på postkontoret i morgen, for det kommer ikke på tale at jeg går ut av huset i dag. 
SAMSUNG CSC
Ebay er jo alltid spennende. Man vet liksom ikke om det er fint eller ikke, eller om det bare er billig drit. Jeg fikk en body fra Nelly. Jeg vet ikke om jeg har nevnt det før, men jeg kjøpte samme body forrige periode og den forsvant før jeg kom hjem fra jobb. Så jeg fikk heldigvis penge tilbake, men ikke den sinnsykt fine bodyen. Så ble den så klart utsogt.. Men så kom den tilbake og jeg rakk å kjøpe størrelsen! Så den hadde naboen tatt inn denne gangen, å den er så fin!! (ikke den på bildet, den på bildet er fra Ebay til under 50kr) 
SAMSUNG CSC
Den røde tingen er til å fjerne stilken på jordbær, den funker så bra!! Kostet meg 7kr. Pennen kjøpte jeg fordi den var fin og den Appel watch beskytteren er helt genial! Klokken er jo av glass, så denne beskytter veldig bra. De to hente pakkene tror jeg er en kjempe fin kjole og en diamant ring til klokken min også, jeg viser dere de eventuelt i morgen! 
SAMSUNG CSC
I morgen skal jeg spise lunsj med mamma og søss 12:00 i Sandefjord, så skal jeg fiske vippene 14:00. Angående vippene mine så holder de kjempe bra og det er ikke kjempe nødvendig med et påfyll, men siden vi reiser (!!!!!) på torsdag, omg, så ville jeg gjøre det for å føle meg litt fin der mens jeg er mørbanket…. Håper alle har det fint! Blogges ♥

5 kommentarer

Siste innlegg