Selskap i sommerfjord

Hei alle sammen!

Jeg håper at dere har det fint og koste dere masse i går! Jeg har ikke fått sagt hei tidligere siden det har vært mye som har skjedd! Gårsdagen gikk til ryddig hjemme, og fiksing før 70 årslaget til bestefaren min. Vi feiret sammen med hele familien på magasinet i Sandefjord, og det var kjempe koselig! Maten smakte veldig godt, mye god drikke og kjempe hyggelig selskap. I og med at jeg bor i Skien nå, så ser jeg ikke familien så ofte, så det var veldig koselig å se så mange igjen. Det var spesielt hyggelig å se kusinen min og ste lillesøsteren min igjen! Det er så lenge siden nå, så det var virkelig på tide. I tillegg var været på vår side, så vi kunne ikke bedt om noe mer. Jeg elsker Sandefjord på slike dager! 

SAMSUNG CSC
Kusinen min, meg, søsteren min, og lille ste søsteren min♥
SAMSUNG CSC
Selskapet startet 18:00 og Frode og jeg var ikke hjemme i Skien igjen før 02:00, så det sier vel sitt? Det var veldig hyggelig å ha med F i selskapet, så fikk han bli bedre kjent med familien min. 
SAMSUNG CSCFine kjæresten min SAMSUNG CSC
I dag har vi ingen planer. Været er så opp og ned, så vi tør liksom ikke å dra på stranden for så å reise hjem igjen på grunn av dårlig vær…Så vi får bare se hva som skjer. Vi skal i hvert fall slappe av og kose oss! Ønsker dere alle en kjempe fin dag, blogges senere ♥

4 kommentarer

Siste innlegg