Nye favoritter

SAMSUNG CSCHei igjen! 

Nå er det en stund siden jeg har hatt noen produkter å anbefale til dere, så nå er vel det på tide!  Jeg har, sjokkerende nok, shoppet litt forrige gang jeg var ombord på jobb – og nå som vi var på cruise. Disse produktene har jeg allerede tatt godt i bruk, og jeg er kjempe fornøyd! Jeg kjøpte Chanel produktene på Superspeed 2 og YSL leppestiftene på Fantasy da de ikke selges på Su2. Jeg har blitt veldig frest av dyre produkter som Chanel, Dior, Este Lauder og slike merker – og jeg må si at jeg syntes de er mye bedre enn billig produktene. Så klart finnes det unntak, jeg bruker for eksempel en Loreal foundation mens den fra Chanel og Dior ligger i skuffen – men når det kommer til ansikt, og kroppspleie så er Chanel veldig bra. 
SAMSUNG CSC
Dette er en mousse som jeg bruker etter at jeg har tatt av sminken. Før brukte jeg bare å ta av sminken og legge meg, men nå som jeg har begynt å rense huden etter sminkefjerner, så kjennes huden min enda mykere og sunnere ut. Å hvor deilig er ikke den følelsen av å være helt ren og sminkefri? Jeg elsker den følelsen, og det gir dette produktet meg virkelig! Den ligner litt på en tykk krem da man tar den i hendene, men så fort man masserer litt og bruker litt vann, så skummer den godt. 
SAMSUNG CSC
For å fjerne sminken om kvelden bruker jeg sminkefjerner servietter fra Este Lauder, men slike servietter sliter veldig på vippene, så derfor ble jeg anbefalt denne øye-sminkefjerner fra Chanel. Nå bruker jeg vippeextensions, og kun litt mascara under – så da bruker jeg denne på en pads og fjerner forsiktig mascaraen på under-vippene. Jeg er veldig glad i Chanel sine produkter, og disse to har blitt to nye favoritter! 
SAMSUNG CSC
Denne leppestiften fra Chanel kjøpte jeg faktisk for en liten stund siden, men jeg har ikke skrevet om den enda. Den er veldig god og gir fin farge. Jeg er litt mer glad i lipglosser, og ikke leppestifter, men denne liker jeg veldig godt. Fargen er ikke helt sommer farge, så den får stå og se pen ut frem til høsten igjen! 
SAMSUNG CSC
Hvor fine er ikke disse?! Jeg er forelsket i en leppestifts utseende… Jeg syntes de er så fine! Og veldig gode å påføre på leppene. 
SAMSUNG CSC
Fargene ser veldig like ut, men de er ikke like på leppene. Den ene har litt mer glans enn den andre også blant annet.  Jeg syntes bare de er sååååå fine! De slår ikke favoritt lipglossen Dior Addict, men favoritt leppestift er det så absolutt! 
SAMSUNG CSC
Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med de nye produktene, og anbefaler de virkelig dersom noe faller i smak! Ønsker dere en fin dag videre, nå skal jeg ordne neglene før morgen dagens selskap! 

Vi blogges ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg