Oslo – Kiel

Hei! 

Jeg slet så med internett i går, så derfor fikk jeg rett og slett ikke til å oppdatere dere. Men nå er jeg hjemme i Skien godt plantet på sofaen, så nå får jeg endelig gjort det! Internett som ikke fungerer er seriøst noe av det mest irriterende her i verden! Uansett: I går var båten i land i Kiel klokken 10:00 på morgningen, så vi stod opp, spiste frokost og gikk i land. Ingen av oss er noe spesielt kjent i Kiel, så vi gikk en liten runde og fant fort en kjøpesenter. Som dere vet, så elsker jeg shopping, så da gikk vi rundt og tittet litt. Heldigvis (for lommeboken min), så fant jeg ikke så mye fint! Jeg handlet et par pynteting og Frode kjøpte nye sko og en t-skjorte. Det var så klart mye annet fint også, men jeg gikk inn for å ikke bruke så mye penger siden vi skal ut å reise igjen neste friperiode – så jeg prøver å spare så mye jeg kan. SAMSUNG CSC
Vi satt oss ned på to forskjellige steder i Kiel – et sted hvor vi tok noe og drikke, og et annet hvor vi spiste litt. Jeg bestilte nachos og F burger. Jeg har cravet nachos og guacamoule (eller noe) så lenge nå! Jeg har til og med kjøpt inn det som trengs, men liksom ikke giddet å lage det enda. Så kanskje i kveld? 
SAMSUNG CSC
Vi gikk ombord igjen et kvarter før avreise, satt oss ut på dekk og nøyt solen på utseilingen. Jeg ble plutselig veldig sliten og trøtt, så jeg tok rett og slett en powernap mens min spreke mann tok en treningsøkt. Men den suiten får man nemlig tilgang til fitness og spa avdelingen! Så deilig! På kvelden testet vi ut buffe restauranten, og maten smakte bra! Så alt i alt har turen vært helt fantastisk og vi har kost oss så masse sammen ♥
SAMSUNG CSC
Båten var i Oslo 10:00 i dag morges, så da gikk vi i land. På veien hjem stoppet vi på IKEA og handlet inn litt nødvendigheter 🙂 Nå skal vi lage noe mat siden jeg holder på å dø av sult…Håper dere har det fint!

Blogges ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg