Bildedryss fra cruise

God kveld! 

Vi dro tidlig inn til Oslo i dag, og siden har vi bare kost oss og “glemt” bort bloggen litt. I tillegg sliter jeg litt med internett, så derfor blir det et veldig sent innlegg i dag. Men bedre sent enn aldri, som jeg pleier å si! For de som ikke har fått det med seg, så er kjæresten min og jeg på cruise! Vi har en fem stjernes suite, spist nydelig mat på to forskjellige steder, sett på show og tatt noen drinker her og der. Med andre ord – kost oss! For øyeblikket ligger vi i sengen og er klare for å sove. I morgen skal vi spise frokost, så er vi i land i Kiel 10:00, så da går vi i land, spiser/shopper/titter eller noe slikt noe, før vi går ombord igjen og setter kursen tilbake til Oslo. Frode er en helt fantastisk reisepartner, kjæreste og mann – så jeg kunne virkelig ikke ønsket meg noe mer. Maten er nydelig, utsikten er upåklagelig og servicen her er så bra! Jeg trives 🙂 Selv om vi er colorlinere og jobber på båt, så er dette skipet noe helt annet enn det vi jobber på, så for oss så er vi bare på kose tur og handler litt. Jeg har blant annet kjøpt rosa poncho og to nye leppestifter som vi ikke har på SU2, hihiii. Jeg orker egentlig ikke å skrive mer, så det får holde med noen bilder! SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
Vi blogges! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg