Skal, skal ikke?

Hei dere!

I dag har solen skint skikkelig her i Skien, og det er bare så deilig! Jeg elsker virkelig sommer og sol så mye mer enn vinter. Så hvorfor jeg fremdeles bor i Norge hvor det er vinter og kaldt 6-7 måneder hvert år, det skjønner jeg ikke – heheh! Neida, Norge er best. Vi fikk besøk av pappen til Frode i dag, så vi har sittet på verandaen, grillet litt lunsj og bare kost oss i hverandres selskap – kjempe koselig! Men uansett: Som jeg har nevnt tidligere, så planla F og jeg å reise til Syden i morgen. I og med at vi har enda en uke fri før vi skal på jobb igjen, og vi begge har lyst på en skikkelig sydentur rett og slett. Problemet nå er at det plutselig ikke er så mye ledig:-( Vi så på reiser for to-tre uker siden, men da var prisene litt høyere enn det vi var villige til å betale – jeg har jo tross av alt en stor utgift neste måned som dere vet!

SAMSUNG CSC
Men vi har funnet noe – det er noen reiser til Tyrkia i morgen. Vi har allerede bestilt og fått visum, så muligheten er der. Vi har funnet noen hoteller med all inclusive i Alanya for rundt 8000-9000kr per person, det er ikke så dyrt! Men så er vi litt skal, skal ikke. Det er jo litt penger, og om det er like fint vær i Norge neste uke, så vil vi jo på en måte få med oss det. Og neste måned får vi bare noen få dager hjemme før og etter Istanbul, men som dere vet, så er ikke Istanbul en ferie for oss.. Så jeg lengter litt tilbake til sol, bad og deilig mat (selvom jeg var på Kreta for tre uker siden?) 
SAMSUNG CSC
Shit, så usikker jeg er! Jeg vil så klart, men med tanke på penger og lite tid hjemme? Frode er akkurat i samme båt som meg, veldig usikker. Spesielt siden det er Tyrkia og ting er usikkert der, men har vært der nesten hvert år, mamma er der flere ganger i året – selv når det er “varsel” for å ikke reise ned. Tyrkia er et veldig fint land sånn egentlig hvis man er ute etter sol, bad og god mat! Litt shopping og mye å finne på som å leie scooter, bil, badeland, utforske osv osv – så jeg vet at F og jeg hadde kost oss masse om vi reiser. Vi sitter litt på benken – kommer det en billigere pris i kveld, så bokker vi! Hvis ikke så vil vi finne på noe annet, noen som har noen forslag? Hva kan man finne på i Norge? (alt så klart, men tips tas imot!!!) 
 

Håer dere har det fint! Vi blogges♥

6 kommentarer

Siste innlegg