Mitt nye hår

Hei alle fine!

Jeg håper at dere nyter solen like mye som meg, for i dag er det varmt! Vi har spist frokost på verandaen og tenkte oss en tur på stranden nå snart. Men før det klipper kjæresten håret, så jeg benytter tiden til å si hei til dere, noe jeg skulle ha gjort for lenge siden. Men bedre sent enn aldri? Natt til i går sov jeg i Sandefjord hos mammaen min, så dro jeg tidlig til frisøren i går morges. Frisøren min er en god venninne som jobber på Elins Hårstudio Kodal. Kodal ligger rett utenfor Sandefjord for de som måtte lure.

Det beste med å være hos frisøren er at man er så fin med kappe, dobbelthake og hår i alle retninger?? – not, hehe. Heldigvis så koser jeg meg når jeg er der sammen med Marie, og jeg må jo innrømme at det er deilig å bli dullet litt med! SAMSUNG CSC
Tidligere har jeg nevnt for dere at jeg ødela håret mitt fullstendig da jeg skulle bli blond og måtte tilbringe fem timer i frisørstolen. Jeg ente opp med en frisyre som jeg ikke vil snakke om, og en hårfarge som var helt ok – men det ble så bra det kunne ha blitt. Det ble nesten slikt som grunnfargen i extensionsene mine er, så jeg kunne bruke dem uten at det så for rart ut. Jeg er sikker på at om jeg hadde gått til en annen frisør, så hadde jeg måtte klippet meg enda kortere, men Marie klarte å redde litt av lengden min, noe jeg er ekstremt takknemlig for, for nå kan jeg fremdeles ha hestehale. I går var det nøyaktig en måned siden forrige besøk, og jeg har pleid håret mitt så bra denne måneden! Så derfor dro jeg tilbake i går for å stripe det litt. 
SAMSUNG CSC
Jeg har kommet over den delen der jeg syntes det er fint å være helt blond, så derfor elsker jeg hår med litt spill i! Noe jeg fikk denne gangen. Marie er en utrolig flink frisørlærling, og jeg er så takknemlig for at hun har klart å redde såpass mye av mitt eget hår. Dere kjenner vel til følelsen av å komme til en frisør ydmyk fordi du har farget det selv? Så får man bare en bitchy preken av en prippen frisør tilbake? Marie er ikke sånn! Hun tar deg imot med åpne armer og gjør hva hun kan for at kundene skal bli fornøyde. Slik er det generelt på Elins Hårstudio vil jeg tro! Jeg har en annen venninne som jobber på salongen i Sandefjord, og søsteren min sverger kun til Elin! Jeg har aldri likt frisører så godt siden jeg aldri har blitt førnøyd, så dersom jeg skal gjøre noe med håret mitt igjen, så er det kun Marie som får lov. 
SAMSUNG CSC
Jeg har forresten kjøpt meg Birkenstock sandaler! Da de først kom på markedet syntes jeg at det var sykepleier sko og at de ikke var fine…Men nå elsker jeg dem! I tillegg så skal jeg jo kanskje gå sykepleie, så da passer de vel bra – hehe! Rett etter frisør besøket kjørte jeg tilbake til Skien siden det sikkert kom til å bli mye kø senere på ettermiddagen. Vi dro til søsteren til Frode siden de har basseng, så koste vi oss der før vi dro alle sammen til oss og grillet. 
Å slik ble resultatet! Fint? Bildet til høyere er før og de to andre er etter. Jeg er kjempe fornøyd 🙂 Ring  33 44 33 00 for å bestille time! Min frisør heter altså Marie og jobber på salongen i Kodal.  Nå må jeg pakke slik at vi kan dra på stranden. Ønsker dere alle en kjempe fin dag! 

Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg