Vippefin!

God kveld alle sammen! 

Om det i det hele tatt er noen våkne nå? Nå kjente jeg at det klødde i fingrene, så derfor oppdaterer jeg selv om klokken er 23:30. Jeg har nemlig ordnet vippene mine i dag og de må jeg bare skryte av! Det er faktisk ikke så lenge siden jeg skrev “vippeextensions er noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen, siden det ikke er bra for mine egne vipper) – Meeeeeeen, så har det seg sånn at jeg føler meg kjempe stygg uten sminke, så derfor tenkte jeg å freshe meg opp litt! Den aller første gangen jeg tok vippeextensions var da jeg gikk i 1. klasse på videregående, og da tok jeg det på Studio V i Sandefjord. Jeg ble kjempe fornøyd! Jeg husker hun sa at jeg hadde så lange vipper, så jeg kunne få 15mm lange vipper – det sa meg ikke så mye da, men etter det har jeg bare hatt lyst på 15mm. Dessverre så flyttet hun som gjorde det på meg til Australia, så da måtte jeg prøve å finne noen andre – Belle No5 og B.Town Beauty (som nå heter H.M Beauty) testet jeg ut, men jeg mislikte resultatet så enormt – og fikk avsmak av vippeextensions samtidig som at mine egne vipper ble totalt ødelagte. 
Men! Nå har Victoria kommet tilbake til Norge, og legger vipper i Sandefjord! (LYKKE!!) – Så da booket jeg time og fikk ordnet vipper i dag. Jeg syntes resultatet er så fint, det ser så mye mer naturlig ut enn volum vipper også! Også bruker hun rundt en time på å feste dem, samtidig som at hun er ekstremt hyggelig og en koselig jente. Vippene mine ble ikke ødelagte etter at jeg satt på hos Studio V, så derfor følte jeg meg veldig sikker på at jeg ville “risikere” mine enge vipper, som dere kan se er veldig lange fra før av! Ble ikke resultatet bra? 

Så som dere sikkert skjønner, så er jeg i Sandefjord igjen! Jeg blir en natt over siden jeg hadde vippe time i dag og frisørtime i morgen. Også fikk jeg fikset neglene mine selv i dag, jeg viser dere de i morgen da det er lyst – de ble kjempe fine! Syntes nå jeg. Jeg fikk spist middag med søsteren min i dag, trent og tatt sol! For en produktiv dag! Jeg drar tilbake til Skien allerede i morgen, klarer ikke å være borte fra shærsten min så lenge, hehe♥ Jeg ønsker alle sammen en kjempe god natt!

Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg