Mye å se frem til

Hei alle fine!

Jeg er såååå glad! I morgen skal kjæresten min og jeg endelig hjem på fri. Nå har vi vært ombord i 14 dager alt, det går faktisk veldig fort! Så jeg gleder meg veldig. I dag starter jeg ikke før 1730, så jeg har god tid til å pakke og rydde ut av lugaren i dag, slik at jeg bare kan skifte og dra i morgen. Planen i morgen er å spise på Big Horn, så slipper vi å lage mat,oppvask, handle osv – det er deilig å slippe det den første dagen. Så deilig, det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker Big Horn, hihi! Denne perioden har gått ganske greit, selvom F og jeg gikk motsatt (dag og natt), så har vi klart oss fint! I går var det veldig mye sjø, så det var litt mye oppkast og trøtte mennesker – hehe, stakkars! Så vi skal altså hjem, ha to uker fri, så skal vi vel tilbake igjen. Sånn går dagene! Jeg ser i hvert fall frem til to uker fri, og kanskje en ferie! F og jeg har jo pratet om det, at om vi finner noe billig – så reiser vi, men det kan ikke være for dyrt. Når jeg kommer hjem, så skal jeg til frisøren førstkommende fredag – det skal bli fantastisk å få stripet det lysere slik at det kan blende seg enda bedre med løshåret. I tillegg skal jeg kanskje fikse vippene mine – jeg er egentlig litt imot vippeextensions, men siden det er sommer så er det så deilig å slippe sminken, men likevel føle seg fin. I tillegg er det en venninne av meg som gjør det, hun er så dyktig og de sliter ikke like mye på vippene mine som det andre salonger har gjort på meg. Også skal jeg ordne neglene mine, jeg leeeengter!!! 

I morgen er det faktisk bare en måned til vi reiser til Istanbul! Jeg gleder meg så sinnsykt masse at jeg har nesten ikke ord! Det er sikkert mange som ikke skjønner eller forstår meg, men jeg ser så frem til dette og jeg tror at jeg kommer til å få det så mye bedre med meg selv etter dette inngrepet, for forskjellen kommer til å bli stor (håper jeg). Jeg møter stadig mennesker som er helt imot det og som prøver å “overtale” meg, men det er ingenting noen kan si for at jeg skal endre mening, hehe! I tillegg så skal jeg ikke bare gjøre ett inngrep, hah – mer om det senere, kanskje 🙂 


Så jeg har en del å se frem til!! Jeg elsker å bruke tid på pleie, så en ferietur for brunfargen, frisørtime for håret, vipper og negler? Det blir nesten ikke bedre enn det, jeg elsker å føle meg fresh! Jeg håper forresten at dere alle har det kjempe fint, så blir det bedre med blogging når jeg kommer hjem!

Vi blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg