Innkjøp – Kreta

INNKJØP – KRETA 2017 

Hei igjen! Som jeg nevnte i tidligere innlegg, så ville jeg vise dere innkjøpene fra Kreta. Planen var å ikke handle noen ting i det hele tatt, men dere kjenner jo meg, hehe. Vi var i byen Platanias på Kreta, og der er det faktisk kjempe mange butikker. For de som har vært i slike land før, som Tyrkia, kanariøyene osv, så var dette ganske likt. Det er mini-markeder hver 20-meter hvor man kan kjøpe drikke, litt mat, is og godteri, og masse, masse suvenir butikker. De hadde mye av det samme i de fleste butikkene, dere vet – fake Chanel telefon deksler, “MAC” sminke, Michael Kors vesker og alt mulig merkelige greier. Men sånt liker jo jeg, vet dere! Så for de som vil ha ekte merkevarer, så er ikke dette riktig sted å handle. Vi leste om at det finnes Zara et sted på Kreta, men det var et godt stykke unna der vi var, så det var ikke så aktuelt. Men her er i hvert fall innkjøpene fra denne turen. Jeg reiste ned med 16,5 kilo i koffert vekt, og hjem med 22,5.. Så noe må jeg da ha fått med meg hjem. SAMSUNG CSC
Disse bodyene er så sinnsykt fine! Så derfor kjøpte jeg like gjerne tre stk. De er helt åpne bak, helt ned til over rumpa. Disse kjøpte jeg på en klesbutikk som virket veldig ren og ordentlig i forhold til mange andre butikker der. De hadde kjempe fine klær og prisene var ikke kjempe høye. I tillegg så kunne vi betale med kort der! Wow – de har virkelig kommet et steg nærmere! 
SAMSUNG CSC
Bodyene kostet 15, etrellerannet euro, så rundt 150 norske kroner. Jeg kjøpte en annen topp også, en slags tubetopp, men den var veldig lite fotogen – dessverre.  
SAMSUNG CSC
DILLDALL! Jeg har alltid elsket dilldall av en eller annen grunn – spesielt det som glitrer. Så to armbånd, en fotlenke, nøkkelring og et hånd smykke. Jeg kunne sikkert kjøpt veldig masse mer, men jeg klarte å beherske meg. 

Til min fantastiske kjæreste kjøpte jeg armbånd, singleter og en shock-lighter (heheh). Armbåndene fant jeg i en dilldall shappe og kostet ikke så mye, foruten om den svarte med sølv anker. Det fant jeg så klart den siste dagen, så derfor fikk han fire stk. Snill♥
SAMSUNG CSC
Var ikke dette fint? Jeg syntes det var såå fint! Det er sølv anker og ekte lær, så det var det i hvert fall litt kvalitet på. Det passer jo perfekt til sjømannen min, heh! 
SAMSUNG CSC
Siden vi har pusset opp verandaen, kjøpt utemøbler og ny grill, så kjøpte jeg litt pynt. Jeg liker sjø-temaet veldig godt, så derfor falt jeg for dette. Tenk så fint på en hvit veg i sommer? I tillegg kjøpte jeg en stygg-Kreta magnet, bare for å ha minner! Kanskje det blir en greie, å kjøpe magnet fra hver sted vi reiser? Vi får se! Jeg håper dere alle får en kjempe fin søndag videre. 

Vi blogges♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg