Tilbake i Norge

Hei alle sammen! 

Jeg er tilbake i Norge! Vi landet i går rundt 18:30 på Gardemoen, så rushet vi som aldri før for å komme oss fort i bilen og hjem. Det å reise til et sted er greit, da kan jeg godt bruke god tid på flyplassen og slikt, men hjem – da er det strake veien altså! Vi kjørte først til Sandefjord for å møte mamma og hente bilen min som stod der før jeg kjørte videre til Skien og kjæresten min♥  Kofferten min fikk en kjempe bulk, deodoranten min ble knust og mac´en min fikk en skade! Fader altså, de behandler kofferter så dårlig – og det som er så dyrt i tillegg! Jeg blir så sur og irritert….Uansett! Søsteren min og jeg har hatt en kjempe fin tur sammen, og vi har kost oss masse. Fredagen solte vi oss helt ekstremt lenge, så vi fikk litt farge, så ordnet vi begge neglene senere på kvelden. Det er første gang i hele mitt liv at jeg tester ut Akryl negler, så langt er jeg fornøyd! Lørdagen gikk til å reise hjem, vi ble hentet på hotellet før 12:00. Så nå er jeg i Skien, sammen med kjæresten min og bare slapper av. Været er ikke akkurat hva jeg foretrekker, men det er greit i dag siden jeg er så sliten.  SAMSUNG CSC
F og jeg sitter faktisk å ser på reise! Siden vi skal på sjøen på tirsdag og ikke får noe sol på kroppen, så kanskje vi reiser i en uke når vi kommer hjem – vi får bare se! I tillegg så skal vi jo til Istanbul om en måned, som jeg gru-gleder meg! Jeg har shoppet litt på Kreta, så jeg viser dere det om ikke så lenge. Ellers: Resten av dagen skal jeg pakke ut, slappe av, vaske sminkekoster, slappe av, rydde, slappe av og bare slappe av. Men vi blogges senere ♥

4 kommentarer
    1. Kjipt at noen av tingene dine ble ødelagt, men du må huske på at folkene som driver og laster av og på kofferter ikke har all verdens med tid.. Så de er rett og slett nødt om å være raske! Noe som helt klart er grunnen til at mange opplever skader på tingene sine. Et tips er å ha hardcase-koffert 🙂 da er det ikke så lett for at ting blir ødelagt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg