Pool day

SAMSUNG CSC
Hei alle sammen!:-) 

Dagen i dag startet med regn, torden og skikkelig dårlig vær. Så vi tok på joggeskoene og gikk oss en god tur på shopping. Vi shoppet ikke så mye egentlig, men litt. Jeg elsker tydeligvis dilldall, jeg trodde at jeg hadde kommet over det etter mange, mange år i Tyrkia…Men nei. Lommeboken er snart tom, for å så det sånn! Neida. Men det er mye fint her som nøkkelringer, smykker og alt annet ubrukelige ting. Nok om det, uff – haha! Mens vi gikk tur oppdaterte vi værmeldingen hele tiden for å finne ut om det skulle bli noe bedre vær senere, og det ble det, jippi! 
SAMSUNG CSC
Så i 14:00 tiden gikk vi til bassenget for å slappe av litt. Vi la oss ved siden av en vegg, så der stekte det skikkelig! Alle lå med klær nesten siden det blåste så, men ved siden av den veggen altså! Så vi stekte skikkelig og koste oss med en god breezer. Hvor gode er ikke de? Spesielt om sommeren, og på ferie så klart. Men fy faen så dyrt det er her! Det kostet oss 10!!!Euro for to breezer, det er hundre norske det!! 
SAMSUNG CSC
Så til en annen ting: Noen mannfolk!!!Fy faen. Det var en mann som spanderte en breezer på søss og meg, han hilste ikke og ikke snakket med oss (han var med to barn) – så fikk vi de servert på bordet av servitøren og manne vinket og smilte. Tror dere ikke mannen hadde dame? Hun kom gående opp fra stranden, og da de skulle dra snudde mannen seg og vinket til oss mens dama stod med ryggen til! Hvordan vi vet at de var et par? De kysset, og det var tydelig at hun var moren til barna…. Noen mannfolk altså!! Så glad for at jeg har funnet min konge, han skal jeg holde godt på! 
SAMSUNG CSC
Nå har vi kommet i leiligheten og dusjet. Vi skal spise et bedre måltid i dag, vi snakker biff og som jeg gleder meg!! Jeg blir sulten bare av tanken…. Så er det siste hele dagen i morgen, vi reiser tidlig lørdag. Så vi håper virkelig på sol og varmegrader i morgen altså, slik at vi får skikkelig farge før vi drar! Håper dere har det bra, alle sammen!

Vi blogges ♥

6 kommentarer

Siste innlegg