Shopping, spa og tatovering

God ettermiddag kjære lesere.

Bare så det er sagt, så regner det litt her også i dag. Jeg leste at det skulle være enormt med nedbør hjemme i Norge, og kjæresten min og mamma har allerede sendt snapper av det “fantastiske” været hjemme. Men, slapp av – det regner her også! Heldigvis ikke mye, og det varer nok ikke lenge. Dagen startet på stranden i dag også, men vi gikk opp i 14:00 tiden da det begynte å bli veldig overskyet og faktisk litt kjølig. Så hva gjør man da? Det er liksom det værste som kan skje når man er på ferie syntes jeg, at det begynner å regne. I hvert fall på denne ferien var planen å sole seg, slappe av og pleie brunfargen. Men som jeg tidligere har nevnt, så er det masse shopping og det er da noe å finne på. Men selvfølgelig ikke så lett når man ikke har samme interesse, men sånt er jo vanlig. SAMSUNG CSCI dag var det meldt 30 grader og kjempe sol, og i morgen var det meldt lyn. Så vi får se hvordan morgendagen egentlig blir nå som vi har fått dårlig vær i dag. Jeg håper i hvert fall på sol slik at jeg kan sole meg og bli brun! Vi drar hjem allerede lørdag, så det er ikke mange dagene igjen. Kjenner egentlig at det blir godt! Det er alltid godt å komme hjem, spesielt til familien og kjæresten sin! Jeg savner han ekstremt, hehe..SAMSUNG CSC
I dag tok vi fot spa og pedikyr. Det har jeg faktisk aldri gjort før, så det var noe nytt! Jeg hadde kjempe lyst på fransk manikyr, men siden jeg ikke hadde lange nok tånegler, så ble det ikke det. kjipt! Men fargen var fresh og det var kjempe deilig å bli dullet litt med. Så har vi shoppet litt, eller jeg har i hvert fall shoppet en del! Blant annet solhatten og bodyen på bildet, den bodyen er så fin! Så sjekket vi faktisk ut priser på tatoveringer, det kunne jo vært gøy å tatt siden vi er her liksom – men herregud så dyrt! Jeg spurte om et lite hjertet og det skulle de ha 80 euro for!! Det er rundt 800 norske kroner for et lite hjertet, det kommer ikke på tale. Så det slo jeg fra meg ganske fort…

Jeg håper at dere har det bra! Vi blogges senere ♥ 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg