Dag 1 – Kreta

God kveld alle sammen. 

Jeg er mildt sagt godt stekt etter en god del timer i solen i dag. Vi brukte nesten hele dagen på å ligge på stranden, så B vitamin er det ikke noe mangel på i hvert fall! Heldigvis bruker vi hodet og smører oss med solkrem, så vi er ikke brente noen av oss. Det er ikke så mye å finne på her annet enn å sole seg, bade, spise og shoppe litt. Det som er utrolig merkelig er at vi var på Kreta i 2009 sammen med familien, og det hotellet vi bodde på da – det er nabohotellet til det vi bor på nå! Det er sprøtt, nesten 10 år senere, så havner vi på samme sted, hehe. Vi har fått utforsket området litt, så vi vet hvor vi kan handle, hvor vi skal på spa, hvor vi skal shoppe, spise og hvor apoteket ligger dersom vi trenger noe der.SAMSUNG CSC
Etter 7,5 timer på stranden gikk vi opp på hotellet, dusjet og ordnet oss litt for å dra å spise. Vi endte opp på en restaurant med havutsikt, så det var veldig fint! Maten var ikke spesielt god dessverre, vi har enda ikke opplevd noe særlig god mat!:-( Vi er veldig vandt med at maten alltid er god der vi reiser, så det er en nedtur at vi ikke engang spiser opp siden det ikke smaker så bra. 
SAMSUNG CSC
Dette er kylling i carry liksom! Og jeg skulle ha ris, ikke potet…Risen kom litt senere da, da de oppdaget feilen, haha. Men curry smakte det ikke for å si det sånn! og en halv sitron? Neitakk. Ikke meningen å være negativ, men det smakte ingenting! Og det var kjempe dyrt. Det er kjempe dyrt her nede, jeg måtte kjøpe en strandbag istad siden jeg glemte min Norge – den kostet meg 120kr. Ikke mye nei, men jeg blir jo å kaste den når jeg skal hjem siden den er så stygg……
SAMSUNG CSC
Desserten var gratis, og god da! haha 🙂 Å i morgen skal vi på utflukt til en rosa strand med turkist hav, som jeg gleder meg! Kameraet blir med, så kanskje jeg får tatt noen fine bilder. Frem til nå har jeg virkelig bare prioritert å nyte litt og slappe av. Håper alt står bra til med dere, så blogges vi senere! 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg