NEW IN

Hei dere fine! 

Kjæresten min og jeg kom nettopp hjem fra en aldri så liten handletur. Vi har veldig mye tid til overs nå som vi ikke jobber, så da er vi stadig en tur på Herkules eller andre plasser. Jeg trengte å fikse ringen jeg fikk av Frode på bursdagen min siden den hadde blitt bøyd da jeg klemte fingeren i døren på jobb. Han mannen på Bjørklund var ganske overrasket, siden gull tåler veldig mye! Men min var altså bøyd, takk gud for at jeg hadde på den ringen – hvis ikke så hadde jeg sikker brukket fingeren. Så det fikk vi gjort, og Frode fikk mange nye singleter og t-skjorter, og jeg fikk kjøpt meg denne fine skjønnheten! SAMSUNG CSC
Jeg er SÅ fornøyd med dette settet. Jeg har faktisk bare en veske fra før, og det er en svart Armani veske som ikke passer så godt nå om sommeren. Jeg ønsket meg noe lysere, rosa, hvit eller beige. Så denne rosa passet midt i blinken! I tillegg kjøpte jeg lommeboken som matchet, jeg liker så godt å ha slike sett. Dusken har jeg tidligere kjøpt på jobb, passet den ikke bra til?! 
SAMSUNG CSC
Tenk så fin dette blir til en hvit sommerkjole og lyserosa pumps? Jeg har noen sinnsykt fine heler fra missguided, viser dere senere! I dag mottok jeg også et helt sinnsykt fint treningssett. Det er grått og rosa fra Gavelo, som jeg kjøpte på fitnesskost. Jeg er med andre ord LYKKELIG. 
SAMSUNG CSC
Så vi har altså kost oss masse så langt i dag! Nå skal vi nyte solen på verandaen litt til før jeg begynner med prosjekt “bli blond” – jeg gruer meg!! Før har jeg aldri brydd meg så særlig for å farge håret, det har liksom alltid vært sånn “jaja, i dag farger jeg det svart, om en uke farger jeg det blondt” og jeg har bleket håret tjue tusen ganger, så det pleide liksom ikke å være noe stress, men nå gruer jeg meg? Jeg gleder meg i hvert fall til litt forandring! Så må jeg pakke i dag, jeg reiser til Sandefjord i morgen, så Kreta tidlig lørdag morgen!

Vi blogges senere♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg