HJEMME

Hei alle sammen!

Jeg er endelig hjemme, så det betyr at det er enklere for meg å oppdatere. Vi kom hjem i går, men vi satt litt hos noen venner rett etter jobb, så lagde vi en god middag før vi begge sluknet på sofaen. Man blir så sliten den dagen man kommer hjem fra jobb, så jeg orket ikke engang å oppdatere dere. Det er flere som er interessert i et innlegg angående jobben min, så det kan jeg prøve å få til i nærmeste fremtid. I dag har jeg faktisk ingen andre planer enn å fikse neglene mine. Dere husker de “doll neglene” mine? De holdt frem til dag 1 på brann kurs. Så nå må de fikses! Ellers er det litt husvask, pakke ut og handle. Solen skinner i dag også, så vi skal grille og kose oss på verandaen – så herlig! 

Jeg gledet meg så masse til å komme hjem til posten, for jeg hadde fått en pakke av Nelly levert i postkassen. Men den lå ikke der! Å shape up bladet mitt var åpnet, så det er tydelig at noen er i postkassen her…Faen altså! Så vi skal kjøpe låsbar postkasse de nærmeste dagene, eller få naboene til å ta inn posten hver dag. Noen mennesker altså! Jeg har allerede betalt for den sinnsykt fine bodyen som nå er utsolgt, så fikk jeg den ikke! 🙁 Nedtur… Ellers har ukens opptur vært at Frode og jeg så en bever(!!! jeg har aldri sett bever før) langs E18 da vi kjørte hjem natt til mandag! Den var helt ekstremt søt, labbet rundt og vasket seg litt i ansiktet. Ukens nedtur var at vi så den ligge påkjørt langs E18 i går da vi kjørte hjem fra jobb…. Jeg begynte å gråte, så klart. SAMSUNG CSC
Jeg håper dere alle har det kjempe fint! Vi blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg