Long time, no see

Hola! 

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert, så nå var det på tide. Jeg har hatt noen sinnsykt travle dager og jeg har vært så sliten. Mandag til onsdag denne uken har jeg vært på kurs i Horten. Jeg trengte del 3 av et sikkerhetskurs som man trenger for å være sjømann. Så nå er det bestått, og jeg kan seile lovlig over alt i hele verden siden jeg nå har den kunnskapen jeg trengte. På kurset hadde vi blant annet øvelser i bassenget med overlevelsesdrakter, flåter og vester. Mye teori, førstehjelp og masse innen brann. Vi fikk på oss ullundertøy, ullsokker, brann bekledning, hansker, hjelm og røykdykker utstyr. Alt dette veide kjempe masse, og det ble helt ekstremt varmt i disse klærne. I tillegg slukket vi brann, søkte etter personer på lugarer med brannslanger, røyk, mørkt osv osv. Jeg har aldri vært så svett før i hele mitt liv, helt seriøst (beklager ekkel fakta) – Å ligge i et solarium i tre timer kan ikke måle seg liksom, fy faen sier jeg bare. Så respekt til brannmenn som holder på med det daglig. SAMSUNG CSC
Jeg er fremdeles på jobb på sjøen, jeg var bare hjemme to netter på grunn av det kurset. Da bodde jeg i sfj, så jeg fikk i hvert fall sett Mix og søsteren min. Jeg trodde jeg var ferdig litt tidligere på kursdagene, men de varte 10-12 timer, så jeg orket ingenting da jeg var ferdig. Jeg gikk tur, lagde mat, sol og sov. Jeg orket jo ikke engang å blogge! Gårsdagen brukte vi kun på å røyk dykke, så jeg var utslitt, så da passet det at det var full båt da jeg kom ombord, haha oh lord! Heldigvis har jeg kommet meg litt mer nå. 
SAMSUNG CSC
Akkurat nå har jeg strekk – det vil si at jeg har noen timer fri før jeg skal jobbe til klokken 22:00. Jeg ville bare innom for å si hei, og at jeg lever. Det blir snart servert middag, så da skal jeg spise litt og kanskje trene litt senere før jeg skal på jobb igjen. Jeg håper uansett at dere har det fint! 
Blogges♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg