Til kjæresten min

Gratulerer med dagen, kjæresten min♥

Hei dere! I går la jeg bloggen helt til siden da kjæresten min hadde bursdag. Jeg hadde lyst til å gi han all oppmerksomheten min og gjøre det jeg kunne for at han skulle få en fin bursdag. Jeg vekket han med kake, ballonger, konfetti og gaver. Ja, jeg liker å gjøre det lille ekstra, haha! Så jeg sto opp litt tidligere for å blåse opp ballonger. Så fikk han så klart gaver. Han fikk en jakke dagen før vi reiste til Liseberg siden jeg syntes den jakken passet så perfekt for en sånn type tur, så han fikk en før bursdagsgave. I går morges fikk han shorts, t-skjorte, trådløse ørepropper og en smart G-Shock klokke, og han ble så glad! Jeg elsker å glede kjæresten min, og det føler jeg at jeg fikk til. Han fikk også et gavekort på Big Horn fra noen kollegaer, så dere kan jo gjette hvor vi skal når vi kommer hjem igjen, hehe! Vi feiret jo bursdagen hans dagen før vi reiste på jobb også, men vi kan vel feire enda en gang? Frode og jeg koser oss så masse sammen, og vi har det så gøy sammen! Han er helt fantastisk og verdens beste kjæreste♥​

Så jeg håper at han koste seg masse på dagen sin! Bursdager er så gøy syntes jeg. Så derfor har det vært litt stille fra meg de siste dagene. I morgen tidlig går jeg av båten siden jeg skal på kurs i Horten 08:15, det skal jeg mandag, tirsdag og onsdag. Så jeg kommer til å bo i Sandefjord de dagene og være med søss og Mix siden mamma er i Tyrkia. Jeg håper dere har hatt en kjempe fin helg og er klare for en ny uke! Vi blogges senere♥

5 kommentarer

Siste innlegg