Nytt luxushair extensions

Hei dere!

Aller først: Gratulerer med dagen, Norge! For meg er det helt rart å tenke på at det er 17.Mai. Det eneste er at jeg ble vekket av et 17.Mai tog her på båten også har jeg en sløyfe på skjorten. That´s it! Jeg syntes det egentlig er litt trist, siden jeg elsker å feire med familien, se på tog og møte masse kjente mennesker i byen. For ikke å glemme kaker! Vi har fått en god del kaker her ombord også da, så det er ikke noe synd på oss. Jeg håper alle har hatt en kjempe fin 17.Mai feiring og at dere har kost dere masse sammen med familien! Jeg savner familien min ekstra på slike dager…Ulempe med å jobbe på båt dere! Men neste år skal jeg mest sannsynlig være hjemme♥

Uansett: Jeg har nevnt tidligere at jeg skal farge håret lysere. For de som ikke vet det, så bruker jeg extensions! Så det vil si at jeg måtte kjøpe nye nå som jeg skal farge håret. Jeg bruker extensions fra Luxushair og jeg er alltid fornøyd. Jeg har prøvd Isabellahair, zara og rapunzelofsweden, men konklusjonen er at Luxushair er best! SAMSUNG CSC
Jeg har brukt tape, kerating, microringer og clips. Jeg kan eventuelt lage et litt mer utfyllende innlegg om de forskjellige typene senere dersom det er av interesse. Nå har jeg gått fra tape til clips siden håret mitt trengte en pause. Clips tas ut og inn hver dag, man sover og dusjer uten dem og det sparer håret mye for slitasje. For meg er det faktisk et under at jeg fremdeles har hår på hodet etter all farging, bleking og extensions. Men nå har jeg vært mørk nesten et helt år, og bare brukt clips – så nå føler jeg at det er klart for behandling igjen! 
SAMSUNG CSC
Jeg har alltid 60 eller 65cm lang extensions, jeg syntes det er så fint med langt hår! Fargen er 613/12, den er lysebrun med lyse striper. Jeg syntes den er mye finere enn helt blondt. Jeg har jo vært helt platina tidligere, men jeg trivdes mye bedre med denne fargen som jeg skal ha nå. Jeg har svart hår akkurat nå, så planen er avfarging, bleking, så striping hos frisøren. Jeg har en venninne som er frisør, så jeg skal få time hos hun! 

Vi blogges senere, det kommer blant annet ny giveaway i løpet av kvelden eller morgen dagen!   
 

4 kommentarer
    1. Luxushair er kjempebra!! Brukt det flere år jeg også, bruker det nå også 😀 Håper du har hatt en fantastisk 17 mai så langt! 🙂

    2. Har du tenkt å bruke extensions når du er 25 eller? Du har brukt det siden du var 12/13(?), kanskje på tide å forandre seg litt og faktisk se ut som en 20 åring? For du er 20 eller?

    3. Anonym: for en tåpelig kommentar? Ja, jeg har brukt extensions i veldig mange år. Fordi jeg syntes det er fint med langt hår, og jeg føler meg mer vell med det enn mitt eget. Hva så om jeg bruker extensions når jeg er 25? Jeg kjenner damer i 20 årene, 30 årene, 40 årene OG noen over 50 som bruker extensions. Det er helt normalt 🙂 jeg er 19, snart 20 😉 og forandringer på utseende vil jeg si jeg gjør titt og ofte.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg