Frem og tilbake

Hei fra Sandefjord!

Her om dagen ble jeg med mormor for at hun skulle kjøpe ny telefon, men dessverre hadde de ikke den andre steder enn i Skien, så derfor kjøpte jeg den for hun siden jeg bor der, så er jeg altså tilbake i dag for å hjelpe hun med å installere den osv….Det ble en lang setning! Så, derfor er jeg altså her, men jeg skal tilbake til Skien og kjæresten min litt senere i dag. Jeg ville bare innom for å si hei, og for å si fuck dere som ikke skjønner en dritt og er forferdelige mennesker. Etter innlegget i går angående mobbing klikket folk i vinkler, de mente at jeg ville ha medfølelse – nei, det var ikke poenget. Poenget var at jeg ville komme med et budskap om at mobbing tar liv, og at mobbere burde tenke seg bedre om. så kommenterer noen at “alle er mobbere”!? Det blir så dumt! Jeg brukte meg som eksempel ja, siden jeg har blitt mobbet, men det var ikke poenget. Jeg er ferdig med den saken, jeg er ferdig med å dele så mye av privatlivet mitt og jeg er ferdig med å ha en såpass personlig blogg som det jeg har hatt.

SAMSUNG CSC
Jeg er kjempe takknemlig for dere som leser bloggen min, syntes det er morsomt og kanskje finner inspirasjon – det setter jeg skikkelig pris på! Jeg kommer ikke til å slette bloggen min fordi noen tapere kommenterer at jeg er så stygg, misunnelse og dritt er det over alt 😉 Jeg har aldri opplevd en negativ/stygg kommentar fra noen som faktisk skriver sitt ekte navn, så det sier vel litt? Feig. Uansett dere, ikke noe mer negativitet! Jeg er så over det, og jeg er nok en gang så glad i dere som leser bloggen min og følger meg. Kom gjerne med forslag dersom dere har noen ønsker om hva jeg skal blogge om! Så håper jeg alle får en fin dag! Selv dere som sitter foran skjermen og kommenterer dritt med falske navn, ta dere en bolle. 
 

7 kommentarer
    1. Du burde ikke slettet innlegget om mobbing. Da “vinner” de som kommer med stygge bemerkninger osv. Tror det kunne hjulpet andre at innlegget sto og at man hever seg over disse idiotene. Mennesker der ute er dessverre slemme og ufine og elsker å være slemme med andre. Noen leser blogger kun for å lage kvalm. Skriver man blogg, må man dessverre forvente at disse idiotene er der ute. Godkjenn heller bare gode kommentarer og la de andre havne i “slettemørket”
      Du har jo fine innlegg og virker som en koselig jente, så ikke la disse idiotene styre innleggene dine 🙂 Det hyggeligste er jo at bloggere også skriver personlige ting. Er jo sånn man blir “kjent” med dere og ikke bare produkter og klær 🙂 Lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg