En bra start på dagen

Hei dere!

Endelig er motivasjonen tilbake. I går mottok jeg en ny wr.up bukse, shape up bladet og et “Booty builder” bånd! I tillegg kjøpte jeg jo Apple watch som heller ikke gjorde noe negativt for motivasjonen. Jeg har en del treningsutstyr her hjemme, så hvorfor ikke bare ta det i bruk? Det er lettere sagt enn gjort si! Men Frode dro på treningssenteret, så da slo jeg like greit til her hjemme. Det er jo bare til å gjøre det! Jeg mottok forresten også en PWO, Sukrin og vanilje protein pulver i går, så nå skal det lages protein pannekaker, nam! 

SAMSUNG CSC
Jeg abonnerer på Shape up, så jeg får et blad hver måned. Noe av det smarteste jeg har gjort! Det gir mye motivasjon, det er flere gode øvelser, og ikke minst oppskrifter! Jeg koser meg skikkelig når jeg leser de bladene. 
SAMSUNG CSC
LA lifestyle dagboken har jeg dessverre ikke tatt i bruk enda, men kanskje jeg gjør det nå som motivasjonen er tilbake. 
SAMSUNG CSC
Hjemme pleier jeg å trene mage, rumpe og lår for det meste. Det er egentlig det eneste jeg pleier å trene utenom cardio da. For å finne øvelser pleier jeg å finne instagram profiler for hjemmetrening, det er skikkelig smart! 
SAMSUNG CSC

 

SAMSUNG CSC
Å jeg bare elsker klokken min! Dette blir den første treningsøkten med klokken, så jeg er spent. 
SAMSUNG CSC
Mer rekker jeg ikke å skrive! Vi skal ut å kjøpe maling i dag, herregud som jeg gleder meg til å male soverommet. Så det blir bra. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så snakkes vi senere! Det er noe som plager meg som jeg vil ta opp senere……

5 kommentarer

Siste innlegg