Nytt i klesskapet

Hei dere!

Det var så hyggelig i går. Jeg spiste som sagt middag med to venninner, noe som var skikkelig koselig. Vi var mye sammen før, til og med i Gran Canaria en gang, men så har vi kommet til fra hverandre på grunn av jobb og skoler. Men vi lovet hverandre å holde kontakten og møtes oftere, så det håper jeg virkelig! Vi spiste på Pir4, det er en pizza restaurant her i Sandefjord – så hvis du er glad i pizza, så er det stedet! Jeg er altså fremdeles i Sandefjord, men skal snart kjøre mot Skien. For øyeblikket er jeg hos søsteren min siden de har tatt strømmen der jeg bor, skikkelig nedtur når jeg skulle til å krølle håret – hehe! 

Uansett: Jeg nevnte tidligere at jeg hentet en pakke på posten tidligere i uken, så her er det!SAMSUNG CSC
Denne kjolen kan du kjøpe HER. Den er litt vell åpen foran ved brystpartiet, så hvis jeg beholder den så må det sys litt. Men ellers var den veldig fin, syntes jeg. Men litt usikker på om jeg beholder den eller returnerer den, hva syntes dere?
SAMSUNG CSC
Skoene kan kjøper HER

Dette skjørtet er så fint! Det er også kjøpt på Nelly, men det er dessverre utsolgt. Blusen ligner litt på en tvangstrøye som søsteren min sa, men den satt veldig fint på! Den er fra Cubus og kan kjøper HER
SAMSUNG CSC
Åhh, å denne kjolen! Den er så sinnsykt fin. Jeg fikk ikke tatt bilde av hele kjolen siden kameraet gikk tom for strøm.. I tillegg forsvant solen, så jeg måtte bruke blitz..The struggel.. Kjolen er litt lang, den går ned til knærne, men det går fint an å dra den litt lenger opp. Smak og behag! 
SAMSUNG CSC
Kjolen er veldig trang og kanskje litt liten i størrelsen, dersom noen skal kjøpe den når den kommer inn igjen. For den er også dessverre utsolgt… Jeg har min i xs, men den er som sagt veldig trang! 
SAMSUNG CSC
Jeg bare elsker de tynne stroppene og blondene – hadde jeg vært hjemme på 17.Mai, så skulle jeg ha brukt denne kjolen… Men det er jeg ikke:-(

Nå skal jeg hvile litt (hørtes ut som at jeg er kjempe gammel) så skal jeg hjem og pakke for å så dra til Skien. Gleder meg til å se kjæresten min igjen♥ Jeg håper dere har en fin onsdag så lang, så blogges vi senere♥

12 kommentarer

Siste innlegg